Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kukkie schreef:Een plaatje van een veulen. Maar wat een verdrietige situatie nu...
Omdat het diertje toch veel wit heeft, en koliekverschijnselen, moest ik denken aan OLWS.
In principe komt dat alleen voor bij frame overo x frame overo, maar er zijn uitzonderingen. En in principe hebben alleen helemaal witte veulens die f.o. x f.o. zijn OLWS. Maar ook daar zijn uitzonderingen van veulens die wel een medicine hat als aftekening hebben, en toch OLWS veulens zijn.
Ik zal voor je mooie veulentje duimen. Maar als toch blijkt dat het diertje het niet haalt, zou ik dit laten onderzoeken, ook de vader en moeder. Juist in verband met de dan genetische mogelijke aanwezigheid van het OLWS gen.
die zijn nl. wit...
als je tegen haar praat gaan de oortjes ook constant heen en weer.
Vanochtend met de kliniek gebeld. Cisco maakt het super!!! er is weer doorgang!!! De olie komt er al van achteren uit en ze mag morgen weer naar huis
De dierenarts vertelde mij lachend dat de hele kliniek met haar wegloopt, en dat Cisco door de stal heen springt als een hertje , dat ze vol levens vreugde zit. Ik sta hier nu ook te stuiteren van vreugde
het is net of ze opnieuw geboren is. Iedereen bedankt voor het duimen!!!
gelukkig gaat het weer goed