arabs schreef:nee ze is nog niet zadelmak, en nu is ze drachtig... dat wordt iets voor volgend jaar denk ik
Maar jij bent de TS toch niet?
Of ken jij dit paard?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mika11 schreef:Wat voor een hengst heeft ze eigenlijk bij gelopen?
Heb je hopelijk kans op een leuk veulentje.
arabs schreef:ooh mika sorry ik dacht dat ik nog met de TS aan het spreken was... ik reageer soms veel te snel en dan geraakt alles in de war... (dat gebeurt wel eens meer)
wat leuk jullie huis in duitsland, klinkt geweldig huis + grond: net wat ik wil!
arabs schreef:goh wel een mooi hengst!
oh heb je een link of zo van dat huis? mijn moeder en ik (grappig hè) wilden misschien ook iets delen, weet alleen niet goed of duitsland wel ok is voor mij: qua werk - ik kan namelijk geen duits)
arabs schreef:hihi grappig, het zou nog niet voor nu zijn (pas over een jaar) maar als ze het met immo of zo verkopen wilde ik het wel eens checken...
allée terug on topic dan! waar zijn je oudere foto's? om te vergelijken?
arabs schreef:ja is echt stressen, gelukkig heeft JaBa zoveel ervaring daarmee. Ik weet nu redelijk goed wat ik moet doen...
voorlopig moet je niet rondkijken, ik ga binnenkort op zoek maar kan het financieel nu nog niet en weet nog niet goed wat ik wil behalve grond + huis
toch wel lief van je!
groetjes en tot morgen met meer nieuws... ik ga proberen te slapen, ben doodmoe