DendroFleur schreef:Lievelies, waren zitten jouw paarden in het hulpstamboek. Zou denken dat Knabstruppers een volledig papier zouden krijgen.
Alex had zelf ook een behoorlijke bos manen en staart. Juul heeft dat inderdaad ook. Haar dochter Tabitha heeft wel dunne manen maar een redelijke staart. Juntos en Evita hebben ook veel manen en staart. Pedro heeft notmale manen en staart.
Vooral amerikaanse appies hebben weinig staart.
Het paard van Natascha is duidelijk geen fewspot. Dan zou ze precies andersom gekleurd zijn. Ik denk dat ze een heel minimale schabrak is als ze tenminste alle overige kenmerken heeft. Anders gewoon vos met een witte stip. Vind het trouwens erg leuk om te lezen dat ze zelfs voor de wagen loopt. Duidelijk op de juiste plek terecht gekomen.
@DendroFleur: Ik heb eigenlijk geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar ze in het stamboek zitten
Weet je toevallig hoe ik dat kan uitvinden? =P dan zoek ik het direct op, ben nu namelijk zelf ook heel nieuwsgierig hoe het zit. Toen we Moeder zwanger uit Denemarken hebben gehaald, hebben we ze een tijd later beide (met dochter) in het stamboek laten zetten (of nouwja laten keuren) maar das al weer een tijd geleden... ik weet niet meer precies hoe en wat