Is het halstertje niet een beetje groot?? 
Mooi stel!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Is het halstertje niet een beetje groot?? 
Ben benieuwd hoe hij er over een weekje uitziet!!!

. Diane65 schreef:Miepie72: thanks! Mams heeft inderdaad een lief hoofd, maar er zit wel een kop op hoor. Ze is erg uitgesproken tegen mensen die ze niet helemaal kent. Ik ben blij dat ik zo'n band met haar heb dat ik met haar kan lezen en schrijven (en zij met mij).
. Ze keek ook een keer over de rand van het deurtje toen ik buiten stond, super! Er waren alleen twee oren, net aan twee oogjes en twee neusgaten te zien. Ik ben blij dat ze al nieuwsgierig wordt naar mensen.
) en een drinkfoto.

.

.

) en verder ben ik voorzichtig bezig om maar te wennen aan weerstand op de lijn en als ze een stapje dichterbij komt, dat de druk er af is. Alvast een voorbereiding op het vastzetten. Gisteren voor het eerst Bridie er af gehaald terwijl er geen stalgenoot bij Gilly-Gail is gebleven. Maar 1 minuutje weggeweest, maar toch, om het vertrouwen op te bouwen dat mams terug komt, lang genoeg. Ze hinnikten wel, maar de kleine bleef redelijk rustig en Bridie nu ook.