Billy schreef:Ik ben eerlijk in mijn uitspraken.
Wat Ienemienie gezegd heeft is dat 85% van de veulens schimmel wordt, van de veulens die zij gezien heeft.
Dat klopt ook met wat ik gezien heb.
Wat CGJ probeert voor te stellen, is dat dit een uitspraak van de hengstenhouder zou zijn, en dat is dus niet zo. Dat is het oneerlijke in dit verhaal. maar goed, als je je vast wilt pinnen op 1 uitspraak van een enthousiaste bokker moet je dat zeker doen.
Feit is, dat nergens gezegd is dat Kingston 85% schimmel vererft, maar alleen dat ongeveer 85%van de veulens van dit jaar schimmel wordt.
Nu doe je het alweer.
De eerste uitspraak kwam van Ieniminie, en die schreef toch echt dat 85% van de nakomelingen van Kingston schimmel wordt. Door de door CGJ12 beschreven redenen is dit niet mogelijk. Pas later kom jij met nadere informatie als: dit is geen officieel cijfer, het betreft slechts de veulens die wij hebben gezien, blablabla. Feit is wel dat jij/jullie onjuiste informatie in de wereld helpen, zonder dat uitvoerig erbij te vermelden of eerst zelf duidelijk na te denken. En wanneer iemand dmv van FEITEN jullie uitspraken weerlegt, is hij dom/oneerlijk/onvolwassen etc etc. Dit zegt toch meer over jullie dan over hem. Slechte zaak.