Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XLeandrosX schreef:Ik heb vanochtend gebeld met het asiel, om aan te geven dat ik wel een aantal paarden kan opvangen. Echter ben ik er vanuit gegaan dat ik geen geld hoef te betalen voor een paard wat opgevangen moet worden.
Mijn idee is bij opvang, een verwaarloosd paard opvangen, goed opknappen en vervolgens een goed adres er voor vinden. Wellicht tegen een kleine vergoeding, met een goed contract er aan vast, maar ik heb nu het idee dat het gewoon gaat om handel.
Ik wacht nog even af, ze zouden nog contact met me opnemen.
ElineS schreef:Hallo,
Ik heb deze informatie ook allemaal niet, want het is niet via mij maar via een kennis. Ik neem nu contact met haar op en kijk of in de informatie die jullie willen van haar kan krijgen. Ik vraag ook even of ze zich zelf wil aanmelden op bokt.nl, zodat zij zelf verdere vragen kan beantwoorden.
Nog even geduld! Ik vind het trouwens echt geweldig dat zoveel mensen klaar staan om eventueel te helpen.
snowdon schreef:Ik wacht momenteel ook op reactie van Yoxan...
Ik wil graag bij ze gaan kijken in elk geval.
Ik wil graag helpen, er zijn daar diverse opties voor...
Of enkelen tijdelijk opvangen..
Of 1 of 2 kopen
Of na uit eigen hand te kunnen oordelen actief op zoek naar nieuwe baasjes, heb een groot netwerk om me heen opgebouwd met mensen die kunnen helpen of wellicht geinteresseerd zijn