Ik vind het een heel leuk paardje. het hoofd vind ik niet groot, dat lijkt denk ik zo omdat hij een iel nekkie heeft. Als daar was bespiering aankomt is het echt een prachtbeestje!
solaika
Geplaatst: 13-04-11 13:33
ik vind em ook wel mooi, eigenlijk is een paard toch nooit lelijk? maar op die eerste standfoto heeft hij precies nogal lange achterbenen aleja ze staan wat naar achter maar op detweede staat ie ansders en zie je dat niet echt
MusicIsLife
Geplaatst: 03-05-11 10:24
Ik vind het juist wel een leuk paard met een leuk koppie er op en het gaat er niet toch niet om of hij mooi is maar of ie gezond en lief is:)
steffie__xx3
Geplaatst: 22-06-11 10:22
niet lelijk maar inderdaad een dunne nek, dat geeft een verkeerd beeld mooi ding vind ik trouwens !
Anyssax
Geplaatst: 22-06-11 13:47
Persoonlijk vind ik de oren te klein vergeleken met de rest van het hoofd. Maar het gaat toch om hoe een paard is en doet tegen je? Ik vind het geen mooi hoofd maar als ik hem zou krijgen van mijn ouders zou ik er ook zeker niet ontevreden over zijn. Het gaat bij mij niet echt om hoe een paard er uit ziet, wat mij betreft wordt daar tegenwoordig te veel naar gekeken.
Persoonlijk vind ik dat een super leuk paardje, leuk koppie der op. Wel een beetje en groot hoofd maar dat maakt het speciaal. Als jij je eigen paard leuk vind, en een ander niet. Wat boeit dat? Jij vind hem mooi/leuk etc.
Reanlm
Geplaatst: 02-07-11 18:08
ik vind m echt niet lelijk ! gewoon brede kaaklijn , en ile nek . maar dat komt goed met wat spiertjes !
joh als jij hem toch mooi vind? Ik vind zijn hoofd mss niet zo mooi maar mss vind jij mijn paarden ook niet mooi, gelukkig toch dat we allemaal een andere smaak hebben, anders zouden we allemaal op t zelfde type paard rondrijden
Ik vind lelijk niet eerlijk tegenover het dier maar voor mijn smaak is het hoofd te breed en te grof en het neigt (dacht ik, zo nog ff foto's terugkijken) naar een ramshoofd maarja over smaak valt niet te twisten he Wat ik wel mooi vind, vind een anders misschien 3 x niks... gelukkig maar anders zou het erg saai worden haha! Belangrijker dan zijn hoofd is natuurlijk zijn karakter dus naar alleen een hoofd kun je sowieso niet kijken.
Geniet lekker van je paard!
charlie_x
Geplaatst: 02-07-11 22:14
Ik vind het wel mee vallen met dat grootte hoofd eerlijk gezegd. Ik vind het een pracht kerel
_Meliss_
Geplaatst: 03-07-11 15:28
Ik vind van niet. Ik vind het een leuk paardje!
sandraindira
Geplaatst: 26-07-11 19:47
ik vind het wel een beetje maar voor de rest is hij wel leuk!!
Zoolgangster
Geplaatst: 26-07-11 19:55
Heeft een typisch Amerikaans quarter hoofd met dito kaaklijn en oren, niks mis mee. En dat oogwit kun je verwachten bij appaloosa. Als je dit paard bekijkt met alleen KWPN, in je achterhoofd dan vind je het vreemd, voor een Amerikaanse kruising is het normaal, en best mooi opgedroogd.
tjoekie
Geplaatst: 26-07-11 20:02
Ik zie een slim hoofd met vrolijke ogen en dat is voor mij belangrijk. Ik vind jou ventje helemaal leuk hoor
Op de standfoto staan zijn oren naar achter, waardoor zijn hoofd optisch verlengd wordt. Dat heb je bij elk paard. Op de eerste foto, met de oortjes naar voren, heb je dit niet. Knap koppie hoor! Vind ik wel..... En mijn pony heeft officieel ook een te groot hoofd, dus ik voel mij geroepen jouw knollie een beetje te verdedigen. Ik vind het een mooi gevormd, lief, eerlijk hoofd. Ik houd wel van een beetje robuust. Met die iele arabieren-hoofdjes heb ik niet zoveel.