Citaat:enige wat ik me dan afvraag is waarom Robin hood in Verden niet Nederland vertegenwoordigde? zit er toch iets fout in de selectie voor het WK...
Daar heb je wel een sterk punt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wouter24"]
[quote="Kayla"]Ik vond Robin Hood best goed, maar niet beter dan Rousseau bijvoorbeeld.
Opvallend detail: Robin Hood is een Jazz en ook de andere Jazz-en kregen opvallend veel punten en laat nu net Tineke Bartels in de jury hebben gezeten![]()
[/quote]
Rousseau is op 1 paard na de beste 5 jarige van de wereld, hoe kan het in godsnaam dan dat ie tweede word...
[/quote]
Ik bedoel maar...
[quote="Samsam schreef:misschien had hij een slechte dag?
saluut"]
[quote="Pascha schreef:Hee, katja, hoezo relatief onbekende winnaar bij de 5jarigen?? mijn paard heeft 2 jaar bij haar op stal gestaan en ik heb prive les van haar!!!
Hoezo onbekend???
Samsam schreef:Dat moet niet, maar als de ruins telkens veel beter zijn dan de hengsten, is er ergens iets mis gegaan in het hengstengoedkeuringsproces
Citaat:Maar ik vraag me af of hij snel genoeg te maken is. Hij valt graag terug in zijn trage 'zweefdrafje' en dat zie ik niet graag bij een jong paard.
Wouter24"]
[quote="Pipo schreef:Omdat Robin Hood gewoon echt het allerbeste paard was, ik vond hem veel beter dan Rousseau!! Wat een verschrikkelijk fijn bewegend paard, met een heel mooi model.
Gail"]
[quote="saluut"][quote="Pascha schreef:Hee, katja, hoezo relatief onbekende winnaar bij de 5jarigen?? mijn paard heeft 2 jaar bij haar op stal gestaan en ik heb prive les van haar!!!
Hoezo onbekend???
Jan_VT schreef:Citaat:Maar ik vraag me af of hij snel genoeg te maken is. Hij valt graag terug in zijn trage 'zweefdrafje' en dat zie ik niet graag bij een jong paard.
Idd, dat is nu net wat ik bedoelde. Op dat moment moet je door de show kunnen doorzien, en dat heeft Tinneke Bartels in mijn ogen goed gevoeld. Vandaar een 8.5 voor Scandic, en een 9.5 voor Special D.
saluut schreef:Nou het bij het kwpn gaan soms andere belangen voor, de kwaliteiten van een paard helaas.....
sarabande"]
[quote="saluut schreef:Nou het bij het kwpn gaan soms andere belangen voor, de kwaliteiten van een paard helaas.....