@PP: 20 APRIL!!!!!! weet je hoe lang dat nog wachten is?!
CaWa
Geplaatst: 30-03-11 19:02
Hahaha ik ben zo slecht in kleuren. Geen idee wanneer je wel of geen palomino/valk/schimmel oid. kunt verwachten (bont snap ik nog net ). Maar in dat geval ga ik voor valk hoor!
Offtopic: hoe is het met je huisje??
Edit: OEEEEEEEEH zie dat er al 3 stemmen voor valk zijn goooooooooooooo valk! 20 April duurt veul te lang, (mijn broertje is dan jarig!). Ik zeg.. 15 april!
CaWa door de cremello hengt krijgt het veulen ten alle tijden een verdunning mee. Gezien het feit dat een bruin paard ook een vosfactor mee kan dragen kan het een vos en een valk worden. Bobo heeft Sjapoer als vader. Ook bruin dus gok ik op valk. Wat is de vader van de moeder eigenlijk Farah? En vader van oma?
CaWa
Geplaatst: 30-03-11 19:28
Bedankt Ponyparadijs! Fer heeft het me net ook even over de PB uitgelegd. Weer wat geleerd!
@CL: hihi arme chennai... is ze haar dracht al zat of dat niet?? bobo is ook berhoorlijk dik maar heeft gelukkig nog energie voor 10 en een veulentje op 10 april mag ook wel hoor, ik wil niet zo lang wachen
Leuke foto's farah, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen!!:D
Paint_Lover
Geplaatst: 30-03-11 19:51
De ene dag lijkt het wel of ze het al zat is maar de volgende dag gaat ze als een idioot door de wei.... Geen peil op te trekken
Hm, zal ik dan ipv de 18e de 11e zeggen???? Ben je daarmee blij???
Dus kans op palomino en op valk, heb je meer opties dan ik Maar ga jouw en Bobo volgen en dan kan ik me hopelijk ook snel een gelukkige eigenaar noemen van een Crempie nakomeling
@CL: haha ja dat lijkt er meer op aggg als het maar gezond is.. maar wachten duurt lang.... vooral die laatste maanden... steeds zeg je het is er bijna maarja bijna is nog niet helemaal...
ponyparadijs
Geplaatst: 30-03-11 19:54
CubaLibre. Jij hebt palomino bont of palomino als opties. Dat zijn er toch ook 2!
Dat zal het zijn Farah, maar jij krijgt zeker geen vlekken nee! Maar zonder vlekken is palo of valk wel erg leuk ook hoor Farah. Dan mis je die vlekken niet. Alhoewel er mensen zijn die alleen maar vlekken willen!
Hee de bobo! Wat een mooie plaatjes heeft Mandy geschoten!! Bobo ziet er goed uit zo met dr dikke buik haha. Nog even geduld hebben, ben heel benieuwd naar de knappe beeb.