Wat een plaatje van een veulen! Een uitbreiding op de naamsuggestie van Gaga: wat dacht je van Gaga Lady Aixoma?
Even heel wat anders, is er destijds nog een veulen gekomen van jouw hengst en die schimmel/stippelmerrie die onbedoeld gedekt werd toen ik met haar wilde wandelen? Het is al lang geleden (jaar of 12?), maar moest er ineens aan denken toen ik de naam Aixoma zag.
Dorien1
Geplaatst: 24-03-11 15:15
Bijzonder goede timing van haar Proficiat!
Psydoxy
Geplaatst: 24-03-11 15:16
Genisis-Axioma?
of Gimme-Axioma (Van Gimme, Gimme, Gimme van Abba... aangezien Dancing Queen ook een nummer van hun is) Bekt alleen niet zo lekker...
Hmm, met de G? - Generation - Go-go - Grease - Green Day - Guess who - Gypsy - Gigi d'agostino Dat is het eerste wat me te binnen schiet in combinatie met muziek.
Gefeliciteerd en het is een mooi dametje. Ben benieuwd of ze doorkleurt (kijk maar naar Tabitha in mijn profiel). Apart dat je er nog mooi bij kon zijn, goed getimed van moeders.
wauw wat een mooie fotos mooie veulen gefeliciteerd!
Mungbean
Geplaatst: 24-03-11 20:41
Mooi veulen en wat een prachtige serie foto's. Queen lijkt het allemaal prima te vinden. Oma had echter best wel wat geinteresseerder mogen kijken moeilijk he die G. Zeker voor meisjes namen echt een ellende.