ik heb ze allebei gereden, had eerst een koudbloedje nou die kon schrikken van bakkabouters en heb nu een warmbloed (4 jaar) en die schrikt helemaal nergens van. het maakt mij helemaal niets uit!
esshire
Geplaatst: 03-04-11 21:35
Shire dus koudbloed! Rij regelmatig op een Fries maar oh jee als er iets bij de rijbak is wat er normaal niet is. Nee, doe mij maar een koele kikker.
Angelke87
Geplaatst: 04-04-11 23:01
Ik ga ook voor een koudbloed Lekker stevig zo een belgisch trekpaard, en zo een schat om te rijden is. Mijn rozalinde kan ook wel eens lekker hevig zijn maar dat is na 10 min alweer over.
Al van kleins af aan ben ik helemaal weg van belgen, zelfs in mijn collectie speelgoedpaardjes had ik er één Maar ben ook erg gecharmeerd van tinkers. Iedere zomer ga ik met mijn moeder en een vriendin in Breskens 1 keer een buitenrit op belgen maken en 1 keer een buitenrit op tinkers (daar hebben ze ook shires). Het land van ooit was ook echt een paradijs voor mij! Helaas heb ik zelf geen paard, maar jullie begrijpen al dat mijn droom een belg en een tinker zijn... Op de manege hebben we tegenwoordig ook een tinker en daar rijd ik bijna elke week op
mariska32
Geplaatst: 14-04-11 14:38
ik kan wel overweg met beide.
mijn tinker was al vrij snel net zo scherp op de hulpen als een gemiddelde kwpn,het is maar wat je er zelf van maakt. momenteel rij ik er 1 die alle voordelen van een koudbloed heeft,koel stevig en oersterk....maar echt een warmbloed!
Angeliekje
Geplaatst: 14-04-11 14:40
Voor mij ook een koudbloed
Ik heb zelf een tinker die denkt dat ze warmbloed is, maar ben over het algemeen gek op dikbillen
degolly
Geplaatst: 14-04-11 14:41
mijn pony is een kruising tussen een haflinger en een arabier dus ik weet het antwoord niet..........