Paspoort op naam laten zetten. (KWPN)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Paspoort op naam laten zetten. (KWPN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:46

Geen verrassende reactie van t kwpn, want t was al door meerdere mensen aangegeven.

Je zou voor 1 jaar lid kunnen worden (voor 1 dec opzeggen), maardat kost je extra iets meer dan 100 euro lidmaatschap en inschrijfkosten. Maar als het je puur te doen is om dat papier op je naam te zetten zou ik zeggen nie doen. Kost een aardige duit en als je aan keuringen, wedstrijden e.d. mee wil doen is het wel nuttig (je krijgt een tweewekelijks blad, met artikelen over sport en fokkerij). Maar als je dat toch niet gaat doen (of lezen), houdt dat geld in je zak :D

dinniedepooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:55

monica08 schreef:
Ik heb een aantal weken geleden het stamboek papier en het paspoort op mijn naam laten zetten.
Op de KWPN site staat een formulier die je moet invullen en die stop je bij de rest van de papieren die je opstuurt (aangetekend).
Binnen een maand had ik een nieuw stamboek papier en mijn paspoort + sticker terug.
Ik was al lid van het KWPN.

Bij mij idem dito.
Formulier gedownload op de KWPN site, paspoort aangetekend verstuurd en binnen twee weken kreeg ik mijn paspoort thuisgestuurd met een sticker die ik zelf in het paspoort moest plakken.

Kostte me rond de € 45,- en is automatisch van mijn rekening afgeschreven.

Heb mezelf ook als eigenaar laten registreren bij KNHS, dus als ik nu naar mijnknhs.nl ga, sta ik hier ook als eigenaar geregistreerd.

pinkie87

Re: Paspoort op naam laten zetten. (KWPN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 18:50

jah ik lees het blad van het kwpn wel altijd maar krijg hem dus altijd 2 maanden laten van iemand anders en dan heeft die agenda soms zo weinig nu. en vind het wel interessant opzich. maar kijk nog even stuur mijn paspoort pas op na de inenting