Merrie laten dekken of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Johanna59

Re: Merrie laten dekken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:57

toen je haar kocht was ze zeven en een jaar gust. Verder zeg je, dat ze drie nakomelingen heeft gehad. Waarom is ze dan volgens jou, moeilijk drachtig te krijgen?

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 10:32

Johanna59 schreef:
toen je haar kocht was ze zeven en een jaar gust. Verder zeg je, dat ze drie nakomelingen heeft gehad. Waarom is ze dan volgens jou, moeilijk drachtig te krijgen?

Dat schreef ik al: de vulva ligt wat naar binnen getrokken en vaak gaat dat gepaard met moeilijk drachtig te krijgen.

Bovendien weet ik dat ze de eerste keer met veel kunstgrepen drachtig is geworden. En dat ze daarna steeds van de veulenhengstigheid gebruik hebben gemaakt. De laatste keer pakte dat niet, weer een heel gedoe met hengstig spuiten en toch gust blijven etc..
Dat is de reden dat de fokker haar toen door zijn nichtje heeft laten beleren, wat gruwelijk uit de hand is gelopen. Het volgend voorjaar weer drachtig proberen te krijgen en in juli haar maar te koop gezet, omdat dit niet lukte en het rijden ook niet meer ging.

Lievemensjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:33

als je het graag wil moet je het doen. :D

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 10:41

Ik neig er op dit moment naar om de beslissing een jaartje uit te stellen.
Kan ook nog wel.
Er zijn op dit moment te veel andere dingen waar ik beslissingen over moet nemen (of net genomen heb), waardoor ik eigenlijk op dit moment geen ruimte (in het geheel) om dit goed te overwegen.
Maar heel zeker is dat niet, dus vandaar dat ik ook zeg... "ik neig".... en nog niet "ik weet" of "ik doe".

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:10

Daarbij is Sandreo geen optie meer omdat hij naar Frankrijk is verkocht of beter gezegt weggepromoveerd omdat hij anders in Nederland zou zijn afgekeurd.

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 11:29

juliomariner schreef:
Daarbij is Sandreo geen optie meer omdat hij naar Frankrijk is verkocht of beter gezegt weggepromoveerd omdat hij anders in Nederland zou zijn afgekeurd.

Ja...daar was ik al achter.
Ik begreep dat er nog wel sperma beschikbaar was...maar als ik het uitstel gaat dat niet meer op natuurlijk.