Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WaldoTje schreef:Snap niet hoe dat jullie zo'n uitgesproken mening kunnen hebben terwijl jullie geen enkele informatie hebben.
KoudbloedKim schreef:Dat halster-bit gebeurd daar al jaren en ik ben daar een paar keer geweest in het verleden en het zat prima.
Ik snap ook wel dat het onmogelijk is om voor 300 paarden een apart hoofdstel te kopen.
WaldoTje schreef:Hallo allemaal!![]()
1. Dit zijn helemaal geen fokkers.
2. Hun hebben zeker 300 paarden die allemaal op de wei staan.
3. aparte weides voor jaarlingen, veulens met moeders en een grote kudde.
4. zij hebben zelf hun eigen hengsten. deze staan op stal en komen iedere dag buiten.
Deze mensen organiseren ieder jaar iedere zomer,herfst krokus enz vakantie paardenkampen voor kinderen tm 17 jaar.
Hiernaast hebben zij ook nog een westernkamp EL RACHO DE VERANO wat hiernaast gebouwd is ( helemaal zelf gedaan ) waar de oudere jeugd op kamp kan. ( western )
Snap niet hoe dat jullie zo'n uitgesproken mening kunnen hebben terwijl jullie geen enkele informatie hebben.
Al verder gekeken naar de site over het ruiterkamp. http://www.rchetfjordenpaard.nl of google is naar el rancho de verano.
Zij hebben inderdaad veel paarden. Al deze paarden zijn door hun eigen hengsten en merries gefokt en door hunzelf of hun 2 kinderen ingereden.
Dit gaat van fjorden ( waar zij ooit mee zijn begonnen ) naar ontzettend MOOIE bonte paarden, ijslanders, friezen, haflingers, wesh ponys, belgen, enz enz.
Zij hebben zelfs muilezels in de kudde lopen die zelfs beleerd zijn. Hoe leuk is dat!
Inderdaad. Enkele van hun paarden verkopen ze.
Ik kan jullie garanderen dat dit echt goedverzorgde paarden zijn die niets tekort komen!.
Deze mensen staan dag en nacht voor hun paarden klaar.
Mocht je nog geen 18 zijn kan ik het je ook zeker aanraden om daar eens op kamp te gaan!. Dit is zo ontzettend leuk!. Dit kamp is niet zoals de normale kampen waar manege ponys in mee lopen.
nee dit kamp heeft hun eigen kudde met hun eigen gangen. Zij zullen niet met hun hoofd naar beneden lopen en niet in een bak rijden. Hier geniet je samen met de paarden van de mooie natuur in Drenthe.
Hebben jullie vragen over de paarden of het kamp kun je altijd even mail of een pb bericht sturen.
Dit vind ik zelfs leuk.
Kijk even rond op hun site..
en nogmaals. Dit zijn geen rasechte fokkers. daar doen zij het niet voor.
Lieve groetjes Iris.
KoudbloedKim schreef:Oeh, deze site liet mijn vriendin anderhalve week geleden zien!
Ik vind de meeste paarden prachtig..maar denk dat ook hier de discussie wel heftig zal worden n.a.v 'papierloos vermeerderen'.