Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rianneke schreef:Leuke pony Sammy722002!
Een kleinzoon van Ramzi;
[ Afbeelding ]
Vader is de nrps goedgekeurde hengst Fergie en veulentje was op de foto 3 dagen oud.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p235x350/10329203_558063980977550_7979159233734757116_n.jpg
Mijn 3 jarige ramzi merrie.
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/1956907_558062344311047_4626834044148779074_o.jpg
En mijn 2 jarige ramzi hengst. De planning is om hem voor te stellen op de hengstenkeuring dit najaar.
De veulentjes worden of verkocht of zelf opgefokt en tzt bekijken we dan of we ze verkopen als sportpony of we houden ze aan voor de fokkerij. De 3 jarige Ramzi verwacht volgend jaar als het goed is haar 1ste veulentje want haar wilde ik absoluut niet verkopen
Rianneke schreef:Dank je wel voor het compliment![]()
Ik fok zelf 1 of 2 veulentjes per jaar en rijd er zelf niet op... Ben zelf 1.88 en pas dus helaas niet meer op d-pony'sDe veulentjes worden of verkocht of zelf opgefokt en tzt bekijken we dan of we ze verkopen als sportpony of we houden ze aan voor de fokkerij. De 3 jarige Ramzi verwacht volgend jaar als het goed is haar 1ste veulentje want haar wilde ik absoluut niet verkopen
Sammy722002 schreef:vandaag is de fokker langs geweest en ze is super blij hoe het nu gaat
Zelf probeer ik mijn fokproducten ook "in de gaten" te houden en ben afgelopen een tijdje geleden op concours wezen kijken bij 1tje. Erg leuk om te zien hoe dieren uitgegroeid zijn en hoe blij de eigenaars er mee zijn
Ik hoop dat er op de 1ste bezichtiging veel foto's van hem worden gemaakt en die zal ik dan hier plaatsen! Rianneke schreef:Sammy722002 schreef:vandaag is de fokker langs geweest en ze is super blij hoe het nu gaat
Super leuk dat de fokker is langs geweestZelf probeer ik mijn fokproducten ook "in de gaten" te houden en ben afgelopen een tijdje geleden op concours wezen kijken bij 1tje. Erg leuk om te zien hoe dieren uitgegroeid zijn en hoe blij de eigenaars er mee zijn
![]()
En heb helaas geen recente foto's van mijn hengstje waar hij helemaal op staatIk hoop dat er op de 1ste bezichtiging veel foto's van hem worden gemaakt en die zal ik dan hier plaatsen!
Citaat:Tot de uitschieters bij de ponyhengsten behoren cat.nr. 31 Flint Fortuna ZH en cat.nr. 27 Zarif FortunA uit dezelfde merriestam van Van Herwaarden uit Kerkdriel. Flint Fortuna stamt van First Stayerhof's Ramzi H uit Fenne Fortuna (Manpower Ludinga x Condor ox x Mirok ox x Polyus ox) en is een volle broer van Fay Fortuna, de driejarige Nationaal kampioene 2014 aan de hand. Fokker en eigenaar van Flint Fortuna is mw. A.T. Langeveld uit Horssen. Zarif FortunA is een zoon van Zodiak uit Faith Fortuna, de grootmoeder van Flint en Fay. Hij werd gefokt door Jan Arts uit Klarenbeek en de eigenaar is B.A.F. Buyserd uit het Betuwse Ingen. Beide hengsten uit 2012 hebben de stokmaat van 1.48 m