Gisteren zag ik bij Kylemore Stables de knappe en ontzettend lieve hengst Fleetwoods Mac ! En die zou ook wel echt bij haar passen. Hij is echt braaf. En mooi gebouwd. Wel wat kleiner als jou Shayla.
monicees
Geplaatst: 27-02-11 17:19
Drum
(ben helemaal geen fan hoor Naat )
Ook hier een grove/grote merrie met een pittig karakter, wilde ook een veulen met een relaxt karakter fokken, karakter kwam op 1, die van drum is imo top mooie bouw, lekker grof, maar niet lomp, veel behang en vosbont.. heeft altijd meer mijn voorkeur gehad dan zwart bont, maar dat is wachten op wat eruit rolt.
Tot nu toe geen seconde spijt van mn keuze, heb er een super leuk veulen aan overgehouden welke absoluut een groot deel van drums karakter heeft, wat het waarschijnlijk een geschikt toekomstig recreatie hobbelpeird maakt!
Dat laatste kan ik helemaal onderschrijven, mijn Drum nakomeling Nuadhu is ontzettend rustig qua karakter terwijl zijn moeder best een pittige merrie was.
Lucy_1
Geplaatst: 27-02-11 20:57
Mijn eerste gedachte bij Shayla is Rob Roy! Mooie compacte hengst en vind ze mooi bij elkaar passen. Hij is niet te klein, ik persoonlijk vind Sandokan te klein voor Shayla. Hij is erg leuk en mooi, maar past niet bij haar. Maar dat is mijn persoonlijke mening!
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot RobRoy en Sandokan zijn, maar Sandokan kwam op mij eigenlijk groter over dan RobRoy.... Sandokan was mijn eerste gedachte bij Shayla Hij fokt overigens ook 'groot'.
Ik weet nog dat ik RobRoy voor het eerst zag in het echt, ik riep meteen: de mannelijke versie van Shayla! Maar die combi is nog niet ter sprake ivm de stamboekpapieren dacht ik.
Lucy_1
Geplaatst: 27-02-11 23:40
Heb niet naar stamboeken gekeken Ik dacht dat Rob Roy wat groter was als Sandokan, maar kan me vergissen hoor...
Bij ons op stal staat een nakomeling van Tolkien, erg mooi veulen!
gipsycobs
Geplaatst: 28-02-11 23:26
Beetje raar wel om je eigen hengst in het rijtje te zetten, maar ook onze Meadows Denver is mooi compact aan het uitgroeien , geeft geweldig fijne veulens qua karakter, ruime gangen, mooie compacte bouw (ook bij 2 merries met een wat langere rug) en over het behang hebben we ook niets te klagen. En de DA is er elke keer weer verbaast over hoe groot zijn nakomelingen zijn. Zie onze website voor fotoos van hem EN zijn nakomelingen.
SUC6 met je keuze
puur
Geplaatst: 14-05-11 21:00
En heb je al besloten welke hengst het word?
riona
Geplaatst: 15-05-11 00:09
Ik heb een veulen van Rob Roy gekocht is nu een jaarling. Mooi compact, nieuwsgierig en veel sok. Ik heb haar gekocht omdat ik een echte cob wilde en niet te groot. Weet niet hoe ik dat in een link moet zetten weet niet of ik hier een foto mag plaatsen http://www.mijnalbum.nl/Foto-SS6AUXTA-D.jpg
Laatst bijgewerkt door balance op 16-05-11 06:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto in link geplaatst
Shayla
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 12:01
puur schreef:
En heb je al besloten welke hengst het word?
Ja ja en ze is al gedekt en drachtig gescand ook
annelot
Geplaatst: 18-05-11 12:05
San geweldig! Nu een keer een merrieveulen!?
Bellarose
Geplaatst: 18-05-11 12:08
En welke hengst is het dan geworden?
Shayla
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 12:09
Ik hoop het, zou wel een keer een leuke afwisseling zijn. En misschien ook veel kleur ?