Doubtless schreef:Een meisje van 8 op een fries

?
Euhm.....
Quote me eigen foto's wel even en je mag ook in mijn profiel kijken:
Meisje van daar nog 5 op een Fries, gaan aan de longe in draf en galop (doet ze zelf, neemt hem ook weer op de zit terug
)

Jongen van op die foto 8, stappen lekker samen rond...

Toegegeven: joch draaft nog niet (ook niet aan de longe) maar dat komt door zijn eigen angst eraf te vallen (last van onbalans door lich. beperking)
En zelf als 8 jarige heb ik het ook een wat kleinere Friese meriie geleerd, op de manege, dat wel.
Citaat:
Ik denk echt dat je zo'n jong meisje het meeste vertrouwen geeft door haar op een kleine lieve pony te zetten die ze aan kan, zodat ze zelfstandig leert rijden.
Ik ben ermee eens hoor dat ze op een pony beter zelfstandig leert rijden! Hoe wij het momenteel doen is beide kids het vfcertrouwen en de zit etc geven op ons eigen superlieve bakbeest/ slagschip. Dochter gaat van het voorjaar wrs lessen op een C-pony bij ons op stal. Want deze GVR is te groot om te sturen.
Joch van nu 9 zou het best kunnen, maar heeft nog te veel angst. Bij hem doen we dus alles rustig aan en in zijn tempo. Zo is zijn karakter nou eenmaal. Zou mij niks verbazen als dochter van TS op een lieve Fries een heel eind komt.
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 23-02-11 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt