Geen papier, dus?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 00:50

vlinder91 schreef:
misschien soms ook wel beter als ze goedkoop zijn, want dan kunnen de liefhebbers ze voor wat goedkoper kopen en kunnen ze met het geld wat ze overhouden het paard beter verzorgen;)

Sorry, maar wat een b*llsh*t!
als je op enkele tientjes of een paar honderd euro moet bezuinigen om 'het paard beter te verzorgen', ben je imo niet eens in staat om de (financiele) zorg te dragen over een paard. Groot of klein, de DA kost nou eenmaal flink wat geld helaas, net als andere onvoorziene kosten.

Daarbij zijn er juist veel mensen die er de ballen verstand van hebben, een keer op een paardenmarkt komen en denken 'ach dat shetje voor 50 euro, die nemen we mee, vind ons dochtertje wel leuk'. Pony beland in z'n uppie ergens in een achtertuinje en na een paar maand komt men er achter dat dochterjelief toch niet zo heel erg geinteresseerd is in de pony, en daarnaast blijken de kosten die gepaard gaan met de verzorging van zo'n beestje ook nog eens tegen te vallen.

Helemaal niet beter dus, dat ze zo goedkoop zijn.

Janneke_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:05

bij mij kwam het goed uit dat ze zo goedkoop zijn, veulentje met goed papier erg goedkoop kunnen ophalen en mijn rijpaard helemaal blij. ik zie vooral op marktplaats veel shetters voor 50 tot 75 euro! Leuk voor de mensen die een gezelschapsmaatje zoeken, maar de fokkers raken hun beestjes niet kwijt of de paardjes komen verkeerd terecht! Ik vind dat mensen beter moeten nadenken voor ze de stap nemen om 'leuk een veulentje uit hun merrietje te fokken'.

mini1

Re: Geen papier, dus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 11:25

ik ben het helemaal eens met janneke_95