Het gaat hier dus wel degelijk om een Cruzado als de TS een goedgekeurde PRE hengst op haar paard zet.
Hierbij kan zij dan een officieel Cruzado papier/certificaat bij aanvragen. Dit heb ik in mijn eerdere antwoord ook al gezegd.
Misschien is het voor jezelf ook verstandig eerst even goed te lezen voordat je iets over mijn opmerking zegt.
Ik heb niet gezegd dat ik niets aan KWPN-ers vind, ik heb alleen gezegd dat ik KWPN-merries ken die er minder goed uitzien dan TS haar paard. Ik ken vele KWPN-ers die erg mooi zijn, ik vind die van jouw ook prachtig!
Ik wilde alleen even benadrukken dat Cruzado's geen waardeloze paarden zijn die met grote getalen naar Italie vertrekken voor de slacht, das alles...
sarabande schreef:retivi schreef:Als ik dan tenslotte nog even voor mijzelf mag spreken; zelf zou ik een leuke (leuk bewegen en goed karakter) Cruzado echt wel willen hebben!
Maar dat is niet aan de orde he, het gaat om een volbloed x tuigpaard en daar evt iets op, hetgeen geen enkele garantie is voor een leuk bewegend paard met een goed karakter
En dat je niets aan KWPN paarden (die er in vele soorten en maten zijn) vindt is ook niet aan de orde.
Ik vind niks aan Cruzado's, dat kan ieder zijn smaak, alleen ga ik dat niet verkondigen in de topics van barokke paarden, dat voegt niets toe en ik maak daar niemand blij mee.
Daar zou je ook eens aan moeten denken met zulke uitspraken.