Ze is en blijft een knapperd! Als ik haar zo zie, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze zo wit als haar moeder zal worden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een gave aftekening ook!
En Mellow....tja...
. Het is opzich wel jammer dat ze haar mooie vlekken verliest ja... maar ook wel leuk dat ze zo precies haar moeder is, en ik heb er natuurlijk een hele betekenis achter gezocht en dat vind ik zelf ook wel heel erg speciaal. Nine is van mijn overleden zoontje en de herinnering aan hem zal altijd blijven maar het verdriet zal na verloop van tijd gaan vervagen, net als de vlekken van Nine, en ze zullen er altijd zijn, alleen niet meer zichtbaar... Daarom vind ik het ook heel speciaal en symbolisch.
. Je ziet de kleur er nog doorheen (vosje denken we) maar ze is verder wel al lichter van vacht dan Nine
Wat is ze al een grote meid geworden zeg! Knappe dame

. Ze lijkt idd erg op haar moeder
.
Echt een prachtig paardje, vind haar mama trouwens ook een heel mooi beestje!
. Lola is gemeten op 81 cm, en de vader van Nine, Silverado, is gemeten op 75 cm. Ik denk dat Nine ook ongeveer zoals haar vader zal worden, alleen is haar vader wel wat slanker van postuur
(maar je weet nooit, wie weet wat een slanke den er onder de wintervacht uitkomt
)
. Ze gaat in april weer het land in bij het hengstje
.
, haar huid blijft wel zwart onder de vlekken en onder het wit is de huid roze, dus als ik haar helemaal kaal scheer zie je de vlekken wel weer
.FuGeLiCu schreef:Hoe gaat het verder met jou Manda? In het andere topic van Nine meen ik me te herinneren dat je zelf ook zwanger was? Of vergis ik me?
. Ik ben twee maanden geleden bevallen en we hebben een prachtig zoontje erbij gekregen, alles is heel goed gegaan en hij is kerngezond, heel lief en een heel mooi manneke
(foto in profiel). Hij heet Dion
.