Sunny zal inderdaad niet zo groot worden als O'Malley, maar wat een knappe dame ook. Geweldige uitstraling.
ansje325
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-11 23:00
Lance was al mijn favoriet!!!
shar_ianne
Geplaatst: 24-02-11 13:23
Hier staat ook een O'Malley kind: Kanyana
5 jarige pintaloosa merrie van 1.50 m. Haar moeder is onze stermerrie Melby. Kanyana loopt nu Z1 net als haar moeder. Ze is een ontzettende bloedpony, enorm veel pit, karakter en geen knuffel. Volgens mij is ze het tegenovergestelde van de meeste O'Malley nakomelingen. Ze is best eenkennig net als haar moeder. Het is geen knuffelpony, maar wel een super rijpony. Ze blijft lopen en leerd onwijs snel, maar kan af en toe wel heel eigenwijs uit de hoek komen.
Ze was altijd rank gebouwd en had niet veel sok, maar nu met 5 jaar is ze ontzettend uitgezwaard en heeft ze ook meer sok gekregen. Er zit nu een dikke kont en een hengstennek op. Haar borstkas heeft ze volgens mij van een belgisch trekpaard
stalnijmegen
hij is erg lief en knuffelig, is sociaal naar andere paarden en niet dominant. hij is 2 x over de bakrand gesprongen en 1 x uit de paddock, als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij dat gedaan heeft, maar hij wilde liever bij zijn vriendjes zijn toen de baas had bedacht dat hij nog wel even in de bak kon om zijn stal uit te mesten.
hij heeft een groot hoofd een standaard hoofdstel past hij niet. verder 100% bomproof kan ik toch niet helemaal zeggen, maar als hij het vaker heeft gezien is het geen probleem meer.
rijden gaat ook goed hij vind het leuk om nieuwe dingen te leren en het gaat ook steeds beter