welke forresters hebben zin om mee te gaan naar het strand!?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arutten16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:05

hmm jammer, tis gevaarlijk om met ponys naar het strand te gaan die er nog nooit geweest zijn, die krijgen dan last van het zuurstofverschil, iemand bij mij op springles was er ook met zijn paard heen gegaan en dat paard is na de strandrit dood neergevallen : O

Daphne__

Re: welke forresters hebben zin om mee te gaan naar het strand!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:10

Ehhh denk dat daar weinig van klopt ;)

arutten16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:24

Daphne__ schreef:
Ehhh denk dat daar weinig van klopt ;)

uuuhm ik denk het tochniet,
dat is echt gebeurt.

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:39

arutten16 schreef:
hmm jammer, tis gevaarlijk om met ponys naar het strand te gaan die er nog nooit geweest zijn, die krijgen dan last van het zuurstofverschil, iemand bij mij op springles was er ook met zijn paard heen gegaan en dat paard is na de strandrit dood neergevallen : O

Dan zou geen paard voor het eerst naar het strand kunnen :?

Wij willen ook wel mee! Stalfiore jij weet wel wie ik ben.

Dochter gaat vaak naar het strand in Wassenaar, je mag er de hele zomer na 19.00 u het strand op. Ze is er alleen nog nooit met haar NF geweest, haar vriendin wel, die krijg ik ook wel mee! (met haar 21 jarige NF; Forest)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:04

arutten16 schreef:

heu??? Ik denk dat het paard dan al iets onder de leden had. Ik heb nog nooit een Duitser dood zien neervallen vanwege het zuurstofverschil.

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:34

Nee, maar die gaan niet voor niets in een kuil zitten _O- _O- _O-

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:14

Mijn pony graaft gewoon zelf kuilen op het strand... dus weg zuurstofverschil... hahaha.

Fidele, ik was je laatst al aan het zoeken, maar wist je boktnaam niet meer... haha maar gevonden!

Ik ben overigens met het stamboek in gesprek om in het najaar een rit te organiseren.

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:52

Superleuk!!!! Daar doen we vast aan mee, en de vriendin met Forest ook vast wel!!

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:50

Stal_Fiore schreef:
Mijn pony graaft gewoon zelf kuilen op het strand... dus weg zuurstofverschil... hahaha.

Fidele, ik was je laatst al aan het zoeken, maar wist je boktnaam niet meer... haha maar gevonden!

Ik ben overigens met het stamboek in gesprek om in het najaar een rit te organiseren.

En is het gelukt om in het najaar een rit te organiseren???

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:23

Ik heb helaas niks meer van het stamboek hier over gehoord... zal er weer eens achter aan gaan.