Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zooist schreef:Ik ga ook opzeggen. Vind het echt belachelijk.
En voor dat blad hoef je het ook niet te doen. Dat is allemaal oud nieuws en overal op internet terug te vinden.
lindalieneke schreef:Schrok er ook wel beetje van inderdaad.
@ Kleinvosje Paard overschrijven op naam is ook per dit jaar niet meer gratis, kost iets van 17 euro nogwat volgens mij. Om het gat in de begroting te dichten....![]()
Hoe zit t eigenlijk als je merries laat dekken?? MOET je dan lid zijn??
Fitzroy schreef:Maar je kunt toch niet een paard overzetten op je naam zonder lid te zijn van het KWPN? Je moet daarvoor toch lid worden?
Want als dat niet zo is, heb ik er nog wel 2 om over te laten zetten. Ik had dat eigenlijk laten zitten omdat ik het lidmaatschapsgeld belachelijk hoog vond om alleen paarden op je naam te zetten.
Selka schreef:Voor alle boze bokkers die per direct willen opzeggen, hier het formulier op de site van het KWPN.
Binnen 2 minuten ben je geen lid meer![]()
http://www.kwpn.nl/site/main/article?guid=075c408e-6187-11de-9038-000c299e1a48
Heb ik natuurlijk meteen gedaan
KarinvdM schreef:Of een paard wel of niet op mijn naam staat maakt me eigenlijk helemaal niet uit.
Ik denk dat ik ook maar ga opzeggen. De kerstpuzzel zal ik dan wel gaan missen, maar daarom kan ik moeilijk lid blijven.