Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rhys schreef:Bij mijn weten mocht dat toen al niet meer (branden in NL). Van het Oldenburger Verband zijn ze die van mij iig in 2002 komen chippen.
Kan natuurlijk wel dat de eigenaar ermee naar Duitsland is gegaan en dat hij daar gebrand is.
Maar je weet blijkbaar waar je paard geboren is. Waarom neem je geen contact op met de fokker, misschien weet die meer?
hananya schreef:Dat lijkt me idd een goed idee.
Die cijfers onder het brandmerk zijn namelijk de laatste 2 cijfers van het levensnummer die het paard van het Oldenburg gekregen heeft. Dit in combinatie met geslacht, kleur en aftekeningen moet tot een identificatie leiden.
Rox_Basil schreef:ja, ik denk ook dat hij niet daar geboren is hoor, we gaan mailen, met de gegevens enz.. maare jou nr brnad klopt wel, kijk 433 330607103 en dan is hij geboren in 2003 433 330607103
Alane schreef:hananya schreef:Dat lijkt me idd een goed idee.
Die cijfers onder het brandmerk zijn namelijk de laatste 2 cijfers van het levensnummer die het paard van het Oldenburg gekregen heeft. Dit in combinatie met geslacht, kleur en aftekeningen moet tot een identificatie leiden.
Nope... mijne heeft als levensnummer: 433 330607103 en als nummerbrand: 71 (Oldenburger verband)