Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kiara schreef:Ik denk dat er wel doorheen gekeken wordt hoor.
Het gaat niet alleen om behang!
Maarreh... als ze afgekeurd zou worden eet ik mijn rijlaars op!
(en die is van rubber)
Tinkermuts schreef:ik denk wel dat er een paar puntjes vallen voor kleur en manen, want ik denk dat ze bij beide stamboeken het liefst bont zien
Tinkermuts schreef:hoho, ik snap de opmerking niet helemaal, maar ik heb niet gezegd dat een effen kleurige of heel witte tinker geen premie kan krijgen, ik heb gezegd dat ik denk dat er wat puntjes kunnen vallen vanwege de kleur, misschien is dit bij het nst niet zo maar bij het ics zeker wel, mijn hengst heeft daar weliswaar een 1e premie gekregen maar bij kleur en manen was er wel degelijk een puntendaling op het keurrapport, en dat wil helemaal niet zeggen dat spix niet goed zou zijn als het gaat om de nakomelingen enz. maar zeker bij hengsten word er nog weleens (zeg vaak) moeilijk gekeken als het over kleurverving gaat, er word al snel vanuit gegaan dat als je( bv zoals chakotay) een heel witte hengst hebt dan de veulens ook wel allemaal wit zouden zijn, nu vind ik dat wel mooi maar veel mensen niet.
dus denk nu niet dat ik probeer te zeggen dat effen enz niet goed of mooi is, want dat is het wel, ik geef alleen mijn mening.