Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iedere drie tot vier weken komt de smit. DA ziet hij alleen voor entingen. 
Maar ik ben blij om van iedereen te horen dat een haflinger best bij me past!
ellebell schreef:Er staan inderdaad een aantal haflingers op mp, maar niet zo veel binnen een straal van ca. 50 km van mij vandaan. En als ik meerdere keren wil gaan kijken en rijden, is het wel zo handig als dit wat dichterbij isMaar ik ben blij om van iedereen te horen dat een haflinger best bij me past!
![]()
Misschien nog tips waar ik extra op moet letten bij de aanschaf van een haflinger? (ik ga ook even een nieuw topic openen voor dat "dilemma")

ellebell schreef:Er staan inderdaad een aantal haflingers op mp, maar niet zo veel binnen een straal van ca. 50 km van mij vandaan. En als ik meerdere keren wil gaan kijken en rijden, is het wel zo handig als dit wat dichterbij is

... Soms moet je ergens voor werken om te bereiken wat je wil en dat gevoel is onbeschrijvelijk
.. Daarvoor een haflinger gehuurd die al wat ouder was maar nooit het gevoel gehad van : Zoo dat hebbe we weer geflikt samen. Dus een jonge pony is echt een uitdaging 
heb ik vorig weekend wel ondervonde. Ze is nog best groen dus neem het haar niet kwalijk als ik het vergelijk met eerst al hele vooruitgang. Mevrouw stoer voorop loopt ze heerlijk nagevelijk uit haar zelf maar zach een fiets met een vlaggetje. ENGGG en ze draaide zich om en huppa in galop met het groepje achter haar aan