shetjes in de sneeuw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:13

haha daar kan een shet prima tegen hoor, maar let op. kijk wel naar hoe de pony zich voelt!

ik heb 2 (shetland) ponys, bijde zijn deze gek op binnenstaan met een staldekentje op...
ze vinden het in de winter koud, en helemaal niks. ze willen veel liever lekker binnen met een dikke deken.
terwijl de meeste shetten helemaal gek worden binnen en alle dekens die je ze op doet gelijk af slopen...

shetties

Re: shetjes in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:16

Ik heb ditzelfde probleem met mijn eczeem pony's, ik snap dat mensen bezorgd/geïnteresseerd zijn maar ik ben bijna zo ver om een bordje om te hangen met de reden waarom ze in de zomer met dekens om lopen...

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:16

In het wild heeft een paard toch ook geen kant en klare stal hé, alleen beschutting van bomen, struiken e.d. En eens een dier het gewend is om buiten te staan, dan kan het geen kwaad, dat is van toepassing bij paarden, honden (oké, nu misschien niet van toepassing op chihuahuas maar kom), konijnen, noem maar op! Dus gewoon negeren :)

melaniecr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:07

shetties kunnen prima zonder deken staan, maar ik heb ze in de winter binnen staan met deken omdat ik de vacht zo kort mogelijk wil houden, aangezien ze anders niet snel droog worden als ze voor de kar gewerkt hebben.. maar het kan prima zonder!

loveeguess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:09

laat ze kletsen, ze kunnen makkelijk swinters buite staan

daanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:14

blijf je inderdaad toch wel houden!
Op mijn oude stage bedrijf(koeien) is er een hondenclub naast. iedereen zeurt altijd koeien naar buite moeten(over het algemeen) koeien staan daar nbuiten. is dr een kalfje geboren zijn wel tien mensen naar de winkel gevragen en gezegt dat het zielig dat het kalfje buitenligt. wat wil men nog meer? hahah

& misschien is het wel grappig om dr wel zo'n bordje neer te hangen..: Hallo, mijn shetjes zijn 100% wintervoorbereid ofzo haha