Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chaos schreef:Om heel eerlijk te zijn begin ik hard te twijfelen aan jouw verstand van het Friesse ras, maar dat terzijde! Zonde dat als je niet zo goed geinformeerd bent wel een ras zo zwart maakt.
Slechtvalk schreef:Wij zijn ons aan het orienteren rond dit prachtige ras. Kunnen jullie mij vertellen of er veel rasspecifieke problemem zijn rondom deze paarden en welke ? Kunnen zij vrij probleemloos oud worden ?? Graag jullie expertise
wollie27 schreef:Nou ik wil dat zeker niet tuurlijk zijn er goede net als bij alle andere rassen En het gaat ook om de wat wat jongere generatie dan 25 en ik zeg niet dat alle friesen slecht zijn ik bedoel dat er steeds meer slechte friesen komen en sorry maar zie dat toch helaas steeds meer.
FriesWytske schreef:Dat waren vroeger de prijzen, Chaos. Weet uit eigen ervaring dat ze dit nu niet meer waard zijn. Dat is dan ook 1 van de redenen dat er heel veel mensen minder gaan fokken. Gewoon, omdat de kosten er niet meer uit komen.