Zet een advertentie op het lusitano-forum en, dat zal er vast ook zijn, op het PRE-forum.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monya schreef:Wat je ook kunt doen is een jonge paarden traject volgen. Dus 1 keer per 2 to 3 weken op het centrum komen en de training dan oppakken waar je bent gebleven, huiswerk mee, 3 weken zelf aan de slag en weer een vervolgles. Het Jonge paardentraject is er om zelf, onder begeleiding, je paard zadelmak te maken.
benweg schreef:WestBest schreef:Foto van beide natuurlijk
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RF8K33PF.jpg
voor die tweede foto hebben jullie nog wel wat geduld nodig. Maar daar wordt aan gewerkt
quintusgl schreef:Wat een super topic.......! Lees het met kriebels in mijn buik. Ook ik zit (nu al!!) te denken hoe ik het het beste kan doen als mijn kruising PRE-BWP zover is om aan het "grote" werk te beginnen.(in mei wordt ze 2).
zazaza schreef:Oeh....net een topic voor mij dit...ik lees ook even mee. Mijn merrie is in het pup-plus stadium. Ik ehb er wel een aantal keer opgezeten, ze kent het zadel goed en heeft alle voorbereiding gehad en ze is toe aan meer rijden. Alleen nu ben ik zelf zwanger en huiverig om met zwangere buik op een half beleerd paard te klimmen....
Ik had eigenlijk net de knoop doorgehakt dat ze rond mijn bevalling maar naar een trainer toe moet (heb wel iemand waar ik een goed gevoel bij heb gelukkig)....maar als ik jullie verhalen en adviezen lees ga ik toch ook twijfelen......(ik zit trouwens niet zover van jou Quintusgl....wie weet kunnen we een keer ervaringen uitwisselen!)
Zeeeeeeer nuttig topic dit!
benweg schreef:@jessix: dat is het inderdaad precies!
Wat leuk dat je gaat beginnen met 'de volgende'. Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Zit je nu ongeveer in dezelfde fase?