Ik zou persoonlijk voor de KWPN goedgekeurde hengst Eldorado van de zeshoek gaan!! het is een jonge maar zeer succes volle hengst in zo wel de sport als fokkerij.
wij hebben zelf nu ook een merrie drachtig van hem
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Omdat het bloed wat erna komt ik ook zeer interessant vind. Cantos is natuurlijk super naar royal bravour heb ik ook hele goede ervaring mee en daarbiji die royal bravour merrie heeft een hele goede sport carriere
Wat vind je van Mr Blue of een zoon ervan? Een Nrps hengst lijkt mij zonde. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en ook geen nakomeling van gezien. Ik weet ook niet hoe oud de hengst is.
Ja Mr.blue lijkt me ook wel wat, is daar nog van te krijgen dan? en hoe duur
tjady
Geplaatst: 18-01-11 22:41
Mr Blue is diepvries van te krijgen. VDL kan het regelen. Koste 2 jaar geleden rond 2500-3000 euro. Weet niet hoe duur het nu is. Wat heeft je merrie zelf bij stamboekopname gedaan? Ik heb haar even op gezocht en zag dat moeder geen predicaten heeft en je merrie zelf ook niet of misschien staat het er niet bij. Als het wel zo is zou ik kiezen voor een bewezen hengst die zijn sporen in de sport en fokkerij al heeft verdiend.