Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
optimized schreef:Gina schreef:Mijne staat lekker buiten in de paddock, zonder ijzers! Waarom laat je je paard een week binnen staan, ik snap dat echt niet.
omdat bij ons in belgie de weides keiiiihard liggen zo met bulten en putten
HorsesWoman schreef:Ik ben gewoon heeel bang dat ze uitglijd. En opjagen met dit weer doet alleen iemand die van zijn pony af wilt.
GamblersCup schreef:Ik vind het een beetje raar, 50% zegt dat het makkelijk gaat met ijzers, 50% zegt dat het niet gaat. Volgens mij doen die laatste 50% dat alleen maar door horen zeggen, voor de zekerheid.
Hier staan ze ook gewoon allemaal de hele dag buiten hoor, blote voetjes, ijzers voor of vierkant beslagen. Geen centje pijn, af en toe gaan ze ook nog eens een rondje in galop. 's avonds kijken we wel of er hoeven gekrabt moeten worden, 1x heb ik er een sneeuwbal uit moeten halen. Paard zelf had nergens last van.
Probeer het gewoon, je paard binnenhouden vind ik een slechte zaak, geen wonder dat ze een slecht humeur krijgen en/of als een stuiterbal door de hal gaan als je er een zadel op legt.
Ze hebben hier 1 dag maar 3 uurtjes buiten gestaan, toen hebben we ze binnen gehaald. Er is hier geen schuilmogelijkheid en er was een vreselijke sneeuwstorm. Het ging me niet eens om de paarden zelf, die vonden het helemaal niet zo erg, wat we er van konden zien. Het ging me meer om de rondvliegende attributen (heb nadat de storm is gaan liggen een kentekenplaat en een autovelg op de wei gevonden).