Bodinus??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:41

ja een losse wand die 2 jaar duurt :roll: ..goede smid daar dan

Fotografie91

Re: Bodinus??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 20:43

daar heeft deze hengst te lang mee door gelopen zonder er wat van te laten merken.
of te wel hij liep door met pijn en heeft dat later dus laten merken door te protesteren

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:18

Dat mensen in zo'n excuus trappen. :o

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:24

Needje schreef:
Dat mensen in zo'n excuus trappen. :o

blijkbaar wel :D

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:43

wat is het probleem??? Bodinus is er een tijdje tussenuit geweest wegens een losse wand maar loopt al een tijdje net als alle jonge paarden gewoon op de landelijke concoursen om kilometers te maken. Kom eens kijken zou ik zo zeggen.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 21:51

uniqueV schreef:
wat is het probleem??? Bodinus is er een tijdje tussenuit geweest wegens een losse wand maar loopt al een tijdje net als alle jonge paarden gewoon op de landelijke concoursen om kilometers te maken. Kom eens kijken zou ik zo zeggen.

kan niets meer aan toevoegen!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:14

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:17

oh kijk ..wel leerzaam ..weer een nieuwe ruiter -O-

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:26

Nr. hoeveel?
Wel balen dat NL zulke slechte ruiters heeft dat niemand zo'n kwaliteitspaard normaal rond kan rijden.

Zwastonze

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:31

Needje schreef:
Had ie vorige week nog zo'n last van die losse wand dan?
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... c3913ec86f
Aan de strafpunten te zien heeft ie idd heel wat KMs gemaakt. Extra.

Is dat de uitslagenlijst van een heel concours? L, M, Z en ZZ in handicap?
Dat zulke concoursen nog worden georganiseerd. Als ik die uitslagen zie zijn het zo'n beetje 3 stallen waarvoor de wedstrijd georganiseerd wordt.... ;(

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:38

Schijnbaar. CH in Emmen was dit.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:38

wel zo makkelijk ..niet teveel pottekijkers :)*
hier in brabant zitten we met 150 L ers evenveel M-ers etc vaak 3 groepen en max 2 paarden ..
iedereen heeft een misstap gezien ~~}>

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:36

Vandaag foutloze rit in Emmen. Ik verwacht natuurlijk dat jullie dat uitzoeken en hier plaatsen. Jullie paarden winnen natuurlijk elke week, bodinus maakt gewoon trainigsrondjes. Amazone is niet nieuw maar gewoon de stalamazone wel zo handig tijdens het dekseizoen. Een goede stalamazone is goud waard!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:37

uniqueV schreef:
Vandaag foutloze rit in Emmen. Ik verwacht natuurlijk dat jullie dat uitzoeken en hier plaatsen. Jullie paarden winnen natuurlijk elke week, bodinus maakt gewoon trainigsrondjes. Amazone is niet nieuw maar gewoon de stalamazone wel zo handig tijdens het dekseizoen. Een goede stalamazone is goud waard!

Precies zo is het!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:41

uniqueV schreef:

mevrouw de HH ..plaats dan ook ALLE wedstrijdresultaten hierzo ..en durf ook de video's te plaatsen van de mindere cc zoals Hengelo, Den bosch en vele anderen ..
neen mijn paarden winnen niet elke week en dat lijkt me voor jonge paarden ook niet nodig ..en ja ze moeten ook eens een fout durven maken en daaruit leren ..maar 25 strafpunten zijn imo geen trainingsrondjes (ik zou zeggen plaats het filmpje eens ;) ) en jammer als dat meer regelmaat blijkt dan uitzondering..

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:13

Je informatiebron moet je beter informeren.... Bodinus was gewoon foutloos in Den Bosch. :-) evenals in de wolden, Assen, Zuidbroek, Beilen, Exloo en de vele anderen..... Ik plaats hier nooit resultaten, geen goede geen slechte.
In Emmen reed Laura 2 x een volte omdat Bodinus moet leren wachten. Tel daar een balk en een lading tijdfouten bij op.... En oh wat heeft hij er van geleerd en dààr gaat het op dit moment om!!
Waarom kom je niet eens live kijken, je bent welkom hoor! Zelfs voor zulke negatieve mensen staat de koffie klaar!
En waar staan de filmpjes van de slechtere rondjes van jouw paarden? Ik neem tenminste aan als je zo fel bent dat jij ze uiteraard wel op internet plaatst.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:57

mogen jullie 2 x een volte rijden dan ?
ik hoef geen filmpjes te plaatsen , niet goed en niet slecht..ik moet namelijk niks promoten
ik vind het gewoon een kwalijke zaak dat men zijn moeilijke karakter niet wil toegeven en dat dan een deel pennybrigade gaat schreeuwen dat ze hem geaaid hebben op stal en dat ie een brave doender is . Hij is dekhengst en daar moet gewoon rekening mee gehouden worden ...zijn kwaliteit op de sprong heb ik nooit in twijfel gesteld

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:40

Jouw profiel te zien promoot je je merries toch aardig! Terecht hoor ik zou ook trots zijn. Daarom NOGMAALS nodig ik je uit om hier te komen en Bodinus zijn karakter ZELF te ervaren. -knip- Voordat je begint over de andere ruiters, GEEN heeft bedankt!!! Je mag ze beide bellen!! Sorry maar meer dat 2 ex ruiters zijn er niet. Frits mag je natuurlijk ook bellen maar dat is voor jou niet gunstig want die is zeeeeeeer lovend over Bodinus en voor ons ook nog geen ex ruiter en als je zijn moeder aan de lijn krijgt ben je helemaal niet blij.... Lief mens en gek met Bodinus, omdat hij zo braaf is... tja...
Voor mij is het topic gesloten iedereen hier weet nu dat ze welkom zijn zowel thuis als langs de ring om Bodinus te bewonderen. Men kan dan zelf een mening vormen. Verder zal de tijd het leren. Ik wens je succes met je fokkerij, interessant een Tornesch! De uitnodiging voor de koffie blijft staan ook voor Needje.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 10-05-12 11:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Eigennaam verwijderd + bespreken bokker

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 07:21

Ik vind het sowieso vreemd dat men zo snel een stempel drukt op een paard van hij is moeilijk en heeft een slecht karakter. Daarvoor meer gezien hebben dan een paard concoursjes waar er fouten worden gemaakt. Ik vind ene paard wat karakter toont overigens heel goed, het is een teken van intelligentie dat hij niet met zich laat sollen. Weet je wat ik TE vaak hoor trouwens? Dat de kwpn paarden te braaf zijn en niet heet/ snel genoeg. Dus al zou het zo zijn dat Bodinus een wat lastiger/ heter karakter ZOU hebben, dan nog kan dat een grote verademing zijn voor de fokkerij. We verwachten topprestaties van onze paarden en zelfs de amateurs eisen dat, dan heb je paarden nodig die dat niet aan lichamelijk maar ook mentaal aan moeten kunnen!
Ik denk ook dat dit een heel mooi voorbeeld is waarom ik eigenlijk nooit meer op bokt kom, al dat gezeur en gekibbel tussen mensen over welles nietes, word volwassen zeur niet zo geniet van de paarden en probeer meningen op een open manier met elkaar te delen zonder altijd een boze man aan te moeten wijzen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 07:58

Mansolein ..heet hoeft niet lastig te zijn ...
bovendien zijn het fabeltjes dat goede paarden persé lastpakken moeten zijn
verder heb ik daar niet veel aan toe te voegen , ik heb namelijk gezegd dat ik hem heel veel kwaliteit vond hebben op de sprong zeker onder hester vond ik hem TOP !! En wat ie in zijn vrij tijd op stal doet ( heel braaf zijn dus ) kan me weinig schelen dus ik bedank vriendelijk voor de koffie Unique ..het gaat tenslotte om wat ze in de ring doen , willen doen of juist niet willen doen en net daarom hecht ik veel waarde aan wat de ruiters ervaren , zij zijn het tenslotte die er dagelijks op moeten stappen :j

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:34

Goedemorgen,

Unique V, je moet geen halve waarheden vertellen. Idd staat op de uitslagen dat Bodinus een foutloos basis rondje liep, echter er staat ook dat hij er uit was in de barrage!

Voor de mensen die dekken met de hengst Bodinus is de vraag niet of hij het goed doet in de sport, maar of hij goede nakomelingen geeft! Geeft hij datgene door naar het veulen wat men zoekt!

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:26

haha dat wil ik nog wel even uitleggen hoor albert. Laura sprong voor het eerst in de barrage de sloot en was zo blij dat Bodinus die zonder blikken of blozen sprong dat ze de laatste hindernis vergat. Helaas ook daar kan Bodinus niks aan doen..... Voor de duidelijkheid als hij toe is aan grote prijzen zullen we pogen dat ALLE hindernissen gesprongen worden echter deze zomer besteden wij aan training en opleiding!!

uniqueV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 10:58

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:51

besita schreef:
ik vind het gewoon een kwalijke zaak dat men zijn moeilijke karakter niet wil toegeven en dat dan een deel pennybrigade gaat schreeuwen dat ze hem geaaid hebben op stal en dat ie een brave doender is . Hij is dekhengst en daar moet gewoon rekening mee gehouden worden ...zijn kwaliteit op de sprong heb ik nooit in twijfel gesteld

Ik heb hem ook geaaid *\o/*

Wat een een-tweetje met Needje, walgelijk! Ik snap die hetze niet, misschien kan je eens nader verklaren waarom je Bodinus in meerdere topics zo uitgebreid de grond in moet trappen? Waar komt dat onbehoorlijke gedrag vandaan?

Zwetsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:43

Gelukkig wordt er hier gewoon dit jaar met Bodinus gedekt omdat we de hengst kennen juist daarom erg van hem gecharmeerd zijn!
Oja en ik heb hem ook geaaid *\o/*