Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Umeo schreef:Inderdaad erg jammer van zijn achterhand, die vind ik ook niet optimaal.
Even terugkomen over de gezondheid van deze hengst. Bij het BWP zijn ze nog iets strenger op gezondheid dan bij het KWPN. Hij gaat dus zeker en vast goed zijn!
NatasjavE schreef:Umeo schreef:Inderdaad erg jammer van zijn achterhand, die vind ik ook niet optimaal.
Even terugkomen over de gezondheid van deze hengst. Bij het BWP zijn ze nog iets strenger op gezondheid dan bij het KWPN. Hij gaat dus zeker en vast goed zijn!
Op welke punten zijn ze strenger dan het KWPN op het gebied van röntgen?
Dees schreef:Citaat:
Kijk uit voor Photoshop.
Deze hengst heeft duidelijk een afhellende croupe in combinatie met een weke lendenbespiering.
Iets wat maar met mate terug te zien is op de mooie standfoto.
Dees schreef:Ken alleen een filmpje ohz.
VDB schreef:Hier een filmpje aan de hand....
Stelt niet zo veel voor wat de hengst moet doen aan de hand maar zo kan je wel iets meer zien van zijn exterieur....
http://www.youtube.com/watch?v=HPRMvrxqsgo&NR=1Dees schreef:Ken alleen een filmpje ohz.
NatasjavE schreef:Umeo schreef:Inderdaad erg jammer van zijn achterhand, die vind ik ook niet optimaal.
Op welke punten zijn ze strenger dan het KWPN op het gebied van röntgen?