Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Das vlakbij! Waar haal jij Pavo Liga als ik vragen mag?? ]

krijgen nauwelijks krachtvoer omdat er na het rijden gevoerd word. Het probleem is dan dat de energie word opgenomen en in vet word omgezet. ( Dit is zo iets als tanken na het rijden
) Hier hebben ze dus niets aan. De mijne en de dikke zijn beide niet voor uit te branden geweest. Ik voer hem tegenwoordig (als hij langer moet presteren) 1 1/2 tot 2 uur voor het rijden, hij gebruit dan de maximum energie uit het voer. Nu is dit niet altijd voor iedereen te realiseren maar je kan het eens testen. Voor de rest lijkt het mij ook belangrijk dat je te weten komt of de vitaminen en vooral de mineralen balans goed is. Een gebrek aan mineralen kan tot gevolg hebben dat hij de energie uit het voer niet goed opneemt, ook spierspanning en met name ontspanning van de spieren hebben daar veel mee te maken. De spieren niet goed kunnen omtspannen geeft veel energie verlies en maakt snel moe. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel succes ik blijf het volgen.
en waar sta jij?