waarom niet een andalusier zonder papier
die liggen in prijs stukken lager en zijn er niet minder om
ik zou zeggen gaat in spanje kijken meer dan keuze genoeg en daar haal je vind ik de mooiste vandaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haleyjames schreef:waarom wil je een PRE?
waarom niet een andalusier zonder papier
die liggen in prijs stukken lager en zijn er niet minder om
ik zou zeggen gaat in spanje kijken meer dan keuze genoeg en daar haal je vind ik de mooiste vandaanvoor een fijne prijs!!
Chaos schreef:monya schreef:Nou ik ging jaren geleden voor de witte droomschimmel Andalusier naar Spanje en kwam maanden later thuis met een bruine Lusitano uit Belgie. En hij is er nog altijd!
Het kan vriezen en het kan dooien he...
Verkopen jullie ook veulens of jaarlingen, of puur volwassen paarden?
Angeliekje schreef:Ik kan ook een tinker aanraden als je echt op lange manen valt! Ikzelf heb een Grai merrie (luxe rijtypische tinker) met manen van 117 cm en niet al te grof gebouwd. Ze zijn erg leuk!
http://94.100.118.210/1046300001-104635 ... _EL6k.jpeg
_Noah schreef:Zelf heb ik een Fries veulen zonder papier gekocht bij een particulier. Best een groot risico genomen. Was bij veel stallen geweest, maar wilde geen paard met een verleden. De moeder heb ik gezien, de fokker gesproken van de vader. Veulen door dierenarts laten keuren zover dat kon. Nu is hij bijna vijf en mijn maatje. Hij heeft niet ontzettend veel behang, en is niet heel groot, maar vanaf het begin heb ik een klik met dat dier gehad. En daar pluk ik nu met rijden de vruchten van. Hij is ontzettend geduldig en gevoelig voor hulpen. Ik leer veel van hem op deze manier. Het was een investering, maar ben er iedere dag blij mee. Als je een veulen koopt heb je dat zelf in de hand.