PiiX_ schreef:ja , ze zeggen dat het wel om een shetlander gaat!furious schreef:Maar zeggen die mensen die hem te koop aan bieden dat het een shet is?
Oke apart.
Op die foto van zijn hoofd vind ik hem/haar wel wat op een welsh lijken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkert_tje schreef:hoe bedoel je niks ??
nogmaals ik zie een erg leuke kruising met welsh
F_Orumster schreef:ik zou het niet durven met €50, elke 6-8 weken hoefsmid, elke 3mnd ontwormen, entingen... en dan nog de onvoorziene dingen (dierenarts nodig?) Voer, hooi, stro, spulletjes? Paard is een lopende rekening en een shet mag dan wel goedkoper zijn, da en hoefsmid blijven nodig zijn.
Verder vind ik het een erg leuk beestje om te zien, die zou ik wel een bezoekje gaan brengen!
2 weides is goed, in de groene tijd moet je shet niet teveel grasrijk land hebben.
Gizsmootje schreef:Een shetlander kan het in elk geval niet zijn. Die gaan officieel tot 1.07m.
Meer informatie daar over kun je ook vinden op http://www.nsps.nl
PiiX_ schreef:nu de ppony komt niet echt alleen te staan wel op haar weide maar 20m verder staat nog een paard 100 meter verder daar is een stoeterij waar ik btw rij en nog wat verder hebben mensen 7 paarden ik denk dat er in een straal van 500 m minstens 40-50 paarden zijn!!en hij komt vaak in contact met ander paarden want bij ons in de buurt kent iedeer elkaar en de mensen met de paarden gaan bv elke zondag enz met elkaar wandellen en van die dingen!
Romyjuh_Xx schreef:Flaver schreef:Heb je een foto?
Het heeft wel zowizo geen stambook,maar het kan .
Iedere pony kan een stamboek hebben. Je kunt een shetlander ook bij het KWPN stambook inschrijven. Uiteindelijk maakt het dan niet uit welk ras het is.