Maar voor de rest zijn ze super! Ik heb zelf nl ook een shet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
duiveltje zijn. Het is een schat als hij wil werken , maar o jee als hij niet wil , dan kan hij dus letterlijk en figuurlijk het bloed onder je nagels vandaan halen. Hij is wel ontzettend sterk , alleen jammer dat ie van die korte beentjes heeft. Je bent lang onderweg en uiteindelijk ben je nog niet ver gekomen !
, Logan
en Shayla
. Gelukkig voor mij komt er een keer een andere merrie (over een jaar of 2 ofzo, eerder gaat niet wegens samenwonen). Daarnaast verzorg ik nog de 7 dames van mijn opa en daarvan zijn de karakters uit een lopend, de een is af en toe de bitch en de ander heeft hetzelfde gedrag als een ezel
(de laatste is helaas te klein om op te rijden voor kinderen..... 87 cm, maar des te leuker voor mij om te mennen
) Yep I love Shetties! (ik zou geen ander ras meer willen hebben) 
)*
Maar hij is echt heel erg schattig hoor. Ik rijd er al niet zo vaak meer op, meestal mijn zusje, maar vroeger heb ik echt heerlijk op hem gereden.
Af en toe een bokje, maar dat is juist zo leuk aan die beestjes.
Bugs is echt een schatjuh!!!
Alleen zou ik er niet zomaar weer eetje bij willen, want het trekt me niet zo meer. Ze zijn wel leuk ect. maar ik hoef er zelf niet echt meer 1. Alleen wil ik der wel eentje bij voor de grote paarden in de wei!! Als vriendje, want dat vinden zij ook leuk!! en het ziet er hartstikke lief uit!!:))
Ik hoop dat er meer in de sport uitgebracht gaan worden want ze zijn goed genoeg om te presteren.....