Hoe kan ik het best mijn american miniature paarden verkopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GinnyBanshee

Re: Hoe kan ik het best mijn american miniature paarden verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 18:43

ja precies Illusion, maar voor nu hebben we dus alleen de fotos van de zomer, ik vond de beweging fotos opzich wel mooi, maar standfotos zijn in dit geval belangrijker?
de keuringen kosten wel heel veel geld had ik begrepen, en de prijs verschil daarna is niet zo groot ( te vergelijken met een paard die een premie haalt )

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:47

nouja keuring is een keuze, hobbymatig niet nodig maar wanneer je meer de proffesionelere kant op wil en dus meer geld wil vragen voor je paarden wel belangrijk. standfoto's zijn altijd slim, zo kan de koper goed de bouw zien ;) (en dan 't liefst toch een geschoren/dunne vacht want met met een dikke vacht is dat nog moeilijk te zien)

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 18:52

zijn deze wel 'goed', of duidelijk genoeg?
Afbeelding
Afbeelding

wij vragen 'maar' 1000euro voor Kumsimi Spike een "Silver Dapple Leopard Appaloosa Colt" van 2009, zou hij bij een fokstal staan die hem echt als showpaardje behandelde zou hij wel gelijk duizend euros meer waard zijn. Maar zo krijgen bedrijven wel de kans om een goedkoop hobby paardje te kopen die toch wel hele bijzondere bloedlijnen heeft (wat nog vermeld moet worden). Of zie ik dat verkeerd?

Nicole288

Re: Hoe kan ik het best mijn american miniature paarden verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:25

Een topic om een nieuwe eigenaar te zoeken voor de paardjes kun je starten op EA-TK-PP.

Hier een slotje.