Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sitaenik schreef:Pfff
Ik ging daarnet rijden op
mijn lieve fjordje (L)
Ik ging in galop en ging steeds harder en harder en harder en harder
en harder, dit is voor mii wel een nieuw record :p
Ik zou geen ander paardje willen hoor!
Ik houd zoveel van haar!
Zijn jullie fjordjes ook zo snel
(Ik weet dat dit best onnuttig topic is)
mairead schreef:Mijn Fjord staat op stal eigenlijk bekend als nogal een slome.
Vanmorgen sprak een stalgenootje mij zelfs verbaasd aan omdat ze gistermiddag blijkbaar even uit haar bol was gegaan in de paddock; dat is niemand van haar gewend!
Maar als mevrouw het op haar heupen krijgt, kan ze wel een behoorlijke sprint trekken, hoor! Meestal eindigt dat voor mij tijdens het rijden echter niet zo goed, wanneer ze opeens weer stil staat of abrupt om wil draaienIk heb op een dergelijk moment ook weinig in te brengen, helaas...
Maargoed; mijn Fjordje is over het algemeen genomen liever lui dan moe en houdt liever een tempo dat te laag ligt in plaats van te hoog.
Ik moet wel zeggen dat ze flink kan draven en dat de galop wat lastiger voor haar lijkt. Nu las ik hier op Bokt laatst ergens dat het hard-draaf record ooit op naam van een Fjord heeft getaan?
Vinca schreef:j amijn fjord is ook heel snel
we hebben een mega groot veld in het dorp en daar doen mijn vriendin en ik altijd wedstrijdjes wie het snelst is
en ja hoor mijn fjord wint van een paint van 1.60 hoog hahaah
ze ivnd het zo leuk even onderweg nog even een bokje en dan van start echt geweldig