Bij deze de 1e foto's Niet echt mooi vanwege het donkere weer maar even voor het idee Ze is wat angstig voor onbekende dingen en ze laat zich buiten nog niet zo makkelijk vangen vooral m'n lange jas vind ze dood eng maar ze heeft een gouden karakter en ook heel handig; ze is heel schoon op stal! Alles ligt achteraan in de hoek
Ze heeft Miura bloed, leuk! Ben ik wel gek van. Verder een Escalara vader in de stamboom welke Calificado is. Calificado betekend dat ze een strengere keuring hebben ondergaan dan de stamboekopname. calificado kun je vergelijken met een hengstenkeuring in Nederland voor KWPN of Fries. Aleen is deze bij de PRE ook voor merries te volgen. Bij PRE's zijn de keuringsvoorwaarde van merries net zo "streng"als voor hengsten. Een niet opgenomen merrie kan niet voor nakomelingen zorgen die in het stamboek opgenomen worden. Op deze site vind je wel wat informatie over de hoofd bloedlijnen; www.purarazaespanola.nl
unamie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-10 14:52
@Cyrina Bedankt voor je info! Zo te horen heeft ze best goede papieren Dat had de vorige eigenaresse ook al gezegd Maar aangezien ik daar nog helemaal niet in thuis ben kunnen ze me alles wijsmaken op dat gebied
@Cyrina Bedankt voor de link van de voshengst Mooi dier
@Monya Ik ben zeker om Totaal onverwachts heb ik haar gekocht De 1e dag was ze heel angstig en ze liet zich dus niet vangen Nu 5 dagen later komt ze zo naar me toe stappen (en dat zonder join up ) Ze is zo mensgericht en gevoelig Daar ga ik gewoon een heel fijn paard aan krijgen
Leuk dier, gefeliciteerd!!! Seni-Lleno lijkt mij ook een goede keus als je een kleurtje wilt fokken, maar veel meer maat zal je er niet mee krijgen, hij is zelf ook niet zo groot, maar wel heeeeel leuk