Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Ik blijf het wel jammer vinden dat de meeste mensen reageren op deze discussie op een ontkennende / kop-in-het-zand stekende manier, ipv zich te verdiepen in de inhoud.
adem diep in.....en weer uit / adem diep in........en weer uit............LOL
CGJ12 schreef:Ik heb de merries met 0/1 en 1/1 gewoon geplaatst zodat ieder zijn eigen conclusies kan trekken ......... of juist niet.
Kendra schreef:- verkoop naar het buitenland (toch altijd een paar procent)
Kendra schreef:- voor mijn gevoel wordt het aantal vierjarigen op de keuring steeds groter; mensen houden hun paard misschien liever een jaartje langer thuis
CGJ12"]
[quote="Kendra schreef:- voor mijn gevoel wordt het aantal vierjarigen op de keuring steeds groter; mensen houden hun paard misschien liever een jaartje langer thuis
sarabande schreef:Alleen die
3 jarige keurmerries, dat blijf ik vreemd vinden en een totale degradering van dit predicaat.
sarabande schreef:Een belangrijke conclusie: er wordt heel langzamerhand idd steeds minder waarde gehecht aan de keuring als waardeoordeel, (alhoewel het helaas de enige plaast blijft om predicaten te halen,) en steeds meer aan sportprestaties.
Gelukkig maar want de tijd dat merries alleen maar keuringsresultaten behoeften te halen ligt allang achter ons.
Cute_12 schreef:Ja haha het lijkt nu net of ik in de verdediging schiet omdat mijn merrie voorlopig keur is op 3 jarige leeftijd. Toch is dat niet zo, ik vroeg me gewoon af waarom mensen het predikaat minder belangrijk vinden nu ze het al zo jong kunnen halen. Want op zich is er verder weinig aan de eisen hiervoor veranderd.
Missouri schreef:[Ik ga met sarabande mee, "keur" zonder dat er verder iets getoond is dan uiterlijk en bewegingen op een momentopname vind ik twijfelachtig.
[/quote]