ArabianRanch schreef:FM Gloriaa is kampioen junior merries geworden !!!
Ja, het het net doorgekregen, goed hé.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CtjeLief schreef:prachtmerrie.. En Fayyim, wat ziet ie er goed uit!! Die droogt steeds mooier op, wow! En leuk dat Nathalie met hem loopt, topmeid!!

rheal krijgt dan zijn hartvormige kol uitlopend in smalle bles hihi.KooArabians schreef:Natuurlijk ook even het resultaat van mijn eigen kanjer delen. Najjar werd TOP 5 (4e) geplaatst in het kampioenschap Ridden Class Stallions & Geldings! Hij was veruit de jongste en de concurrentie was zwaar, maar hij heeft zich prima staande weten te houden. Ik ben uiteraard super trots op mijn kereltje die zich met 5 jaar al TOP 5 EK mag noemenOok super veel complimenten ontvangen van veel internationale mensen en sommige die hem speciaal nog een bezoekje kwamen brengen aan zijn stal
![]()
complimenten aan Loon voor het netjes rondrijden van Jarrebar!
Ik heb genoten van al het moois! Gefeliciteerd aan iedereen met de behaalde resultaten!
Gr Nadine
!ArabianRanch schreef:RhealLover schreef:Lekker dier om te zien hoor Isa, geloof maar al te graag dat je op n grote wolk zit met zon dier!
Yep, we zweven nog steeds![]()
© Isabelle Konst
Jullie kunnen trots zijn op deze man! Want dat is hij al zeker!!