xFDV schreef:Misschien veulen een graaskorf om doen? Dat hij niet bij het uier kan komen?
Lijkt me niet dat dit goed is...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xFDV schreef:Misschien veulen een graaskorf om doen? Dat hij niet bij het uier kan komen?
Lijkt me niet dat dit goed is...
DDlovesIona schreef:Hij is idd anderhalf jaar.
Sorry als het lijkt dat ik al het goede advies uit de weg sla, maar als verzorgster kan ik weinig. De eigenaar is nog niet de 65 gepasseerd, maar eigenwijs en is erg "natuurlijk" met zijn paarden bezig. Hij is dus niet van de drastische methodes. Dat is meer het probleem, hij wil het zo natuurlijk mogelijk houden allemaal. Ik ben dus alleen op zoek naar tips en adviezen, waardoor de anderhalf jarige niet meer kan drinken.
annastasia schreef:Dan kom je toch bij het draadje in de wei.
Enige methode waarbij ze elkaar wel kunnen zien en horen en eventueel aanraken.
Maar niet meer kunnen drinken.
Succubi schreef:Als hij het allemaal zo "natuurlijk" wil dan zou ik mij daar gewoon bij neerleggen.... (and hope for the best!)...
annastasia schreef:Dan kom je toch bij het draadje in de wei.
Enige methode waarbij ze elkaar wel kunnen zien en horen en eventueel aanraken.
Maar niet meer kunnen drinken.
Muzefee schreef:Succubi schreef:om vervolgens 2 jaar lang niet eens onder de staart te kijken of het een merrie of een hengst is?
Zo las ik 'm ook, maar ze bedoelt dat de hengst zich nog niet als hengst gedraagd.
DDlovesIona schreef:Hij heeft geen idee dat ie hengst is!