Wil je hem toevallig niet verkopen??... nee grapje Hij is echt heel gaaf!
hafjes_lover
Geplaatst: 26-10-10 19:56
mijn droomhafje(s) ben ik tegengekomen bij mij op stal en zijn helaas allemaal weer verkocht...
(ik viel wel altijd op karakter en niet op uiterlijk, al staat er nu wel een heeeele mooie donkere haf op stal... )
shilady
Geplaatst: 26-10-10 19:57
Ik heb er 2 gekocht 2 hengsten veulens Ben nu kwa kleur en uitstraling meeste verliefd op jade de lichte maar dat kan in de toekomst nog veranderen Heb er nou in elk geval 2 zodat ze gezelschap aan elkaar hebben en over een paar jaar zie ik wel verders wie ik hou en wie ik eventueel verkoop Maar vind ze in principe allebei wel knappe veulens
Mijn droomhaflinger verzorg ik al hoor Maar ik heb wel eens haflingers gezien die ik ook echt heel mooi vind, voorbeeldje daarvan is de haflinger van iSaBeLL hier op bokt
Nagano
Geplaatst: 27-10-10 18:33
mijn droom haflinger die heb ik al zie maar mijn profiel alleen zou ik wat dikker manen bij hem willen hebben maar hij is nog heel jong dus kan nog komen zo niet blijft hij zeker mijn droom haflinger ben heeeeeeel trots op hem
Ik vind mijn haflingers super mooi! Enigste minpuntje is dan wel dat de manen gewoon niet lang worden..
o0eefje0o
Geplaatst: 28-10-10 17:55
nouw jha mijn eigen dametje ik had zo een lijstje tijdens mijn zoek tocht en Terra is eruit gekomen! en zoals het er na uit gaat zien is haar dochter een kopie.
Wallenstein afstamelingen grote maat, veel behang niet te veel wit op het koppie maar ook niet te weinig, miet te donker van kleur en luxere type.
- 1.50 of groter - lichte kleur bruin/goud - langere manen - lange voorpluk - mooie grote bles - sportmodel, dus meer een nieuw type. - veelzijdig zijn - leerzaam - lief
Mijn eigen Haflinger is mijn droomhaf. Ze heeft een super fijn karakter en ik vind haar mooi zoals ze is
ClaudiaHS
Geplaatst: 05-11-10 20:54
xMERCURY schreef:
Mijn eigen Haflinger is mijn droomhaf. Ze heeft een super fijn karakter en ik vind haar mooi zoals ze is
Jij mag niet zeuren, jij hebt gewoon een sprookjespaard, wouw die is echt mooi. Verkopen???
FFJill
Geplaatst: 05-11-10 21:08
Mijn drommhaffie is natuurlijk ook mijn eigen haffie. 1.48, ze mag nog iets groter zijn wel & ze is mooi slank Alleen die manen! Al lijkt het dat ze me bergrijpt en haar manen laat groeien nu:)
Ik vind mijn haffie ook wel een mooi exemplaar. Lange krullende manen die nogsteeds groeien, lekker breed niet te klein en niet te groot. Erg grote ondeugende twinkeling in de ogen, wat ook volledig past bij zn gedrag.
lieverties
Geplaatst: 05-11-10 23:47
Zie profiel mijn mooie droomhaf.
Hij heeft mooie dikke krullende manen, een lijfje wat nog moet groeien, een superkarakter (als ruintje) lief,oplettend,sensibel en niet te vergeten een stap,draf en galop om van te dromen ik ga echt een mooie toekomst tegemoet met mijn mooie haf