Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponyzotje schreef:ik bedoelde (je moet ook een beeeetje van goeie wil zijn) voor dat veulen wat als uitgegroeid paard dan dat zou waard zijn. natuurlijk bedoelde ik dat, de rest van m'n bericht wees er ook opmaarja, ok, mijn fout
sarabande"]
[quote="ponyzotje schreef:ik bedoelde (je moet ook een beeeetje van goeie wil zijn) voor dat veulen wat als uitgegroeid paard dan dat zou waard zijn. natuurlijk bedoelde ik dat, de rest van m'n bericht wees er ook opmaarja, ok, mijn fout
Pipo schreef:Ik begrijp de drukte eromheen niet helemaal. Hebben wij niet allemaal een zozo paard. Voor de meeste is het niet te betalen om een echt goede te hebben. En volgens mij is iedereen hardstikke blij met zijn of haar paard.
!!!
duivelintje schreef:verder begrijp ik dit topic zowiezo niet. waarom weten of er een markt is voor een (zogenaamd) "saai" veulen als je het veulen toch niet wil verkopen.!
Dees schreef:Nou ja, een saai veulen doe je dus weg tegen dump-prijs.
Gelukkig heb ik de 4.000 euro voor opfok wel over mijn leuke veulentje, maar ik kan me zo voorstellen dat er mindere veulens geboren worden bij van die verkoop-fokkers...
Ik vroeg me zo af waar die beestjes bleven.
Iemand van jullie ooit zo aan zijn paard gekomen?
Dees schreef:Vraagske; wat doe je als je als fokker je veulen wilt verkopen, en het is gewoon niet zo'n heel opvallend goed veulen?
Het is een heel gewoontjes lopend, redelijk saai veulentje? Waar laat je die dan? Is daar een markt voor?
Vraag is verder niet ter zake hoor, (bliksem, ik ga mijn Weelde niet verkopen!) maar ik vroeg het me gewoon af, wat doe je dan?