[WN] Wie heeft er nakomelingen van Zippin N Investements?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

danger_tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:10

Ik heb ook een nakomeling van zippin n investmenents en zijn moeder is gold tin sensation. Het is een ruin van nu 2 en 8 maandjes eind april wordt ie 3 hij heet jj invest n yellow ik ga hem dit jaar uitbrengen in de halter klasses in de paint shows en in de wran ben benieuwt hoe meneer zich gaat gedragen haha :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:07

danger_tazz schreef:
Ik heb ook een nakomeling van zippin n investmenents en zijn moeder is gold tin sensation. Het is een ruin van nu 2 en 8 maandjes eind april wordt ie 3 hij heet jj invest n yellow ik ga hem dit jaar uitbrengen in de halter klasses in de paint shows en in de wran ben benieuwt hoe meneer zich gaat gedragen haha :D

Heb je ook een foto van hem :)? Ik heb hem nog gekend als veulentje!

danger_tazz

Re: Wie heeft er nakomelingen van Zippin N Investements?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 03:51

Jaja ik heb photos van hem het lukt me aleen niet ze te plaatsen ga het aan een vriendin vragen kijkken of het haar wel lukt om even een photo van hem te plaatsen maar je hebt hem dus als veulentje gekent ik heb hem van justine gekocht toen die 1 jaar oud was

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:34

Moderatoropmerking:
Een fotoverzameltopic is niet toegestaan, in een aantal posts de foto's in linken gezet. Hou hier rekening graag rekening mee :)

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:48

danger_tazz schreef:

Wij hebben een volle broer van jouw paardje!
Hij wordt dit jaar 5. Heb hem al een keer geshowd in halter en in hand trail en dit jaar ook onder het zadel
Leuk dat je ook gaat showen :)

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:46

ik ben wel benieuwd naar jullie Zeek kinderen!!!!!!!!!!! Zijn jullie paardjes ook zo onwijs cool en nuchter??

Horseworse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:57

Op deze computer lukt het mij wel om links te plaatsen :D, dus hierbij eindelijk:
Meet JJ Ell Zippo a.k.a Zip. Een Gray Golden Champagne hengstje. Op de foto was het een jaarling maar hij is nu dus 2. Heb hem veel uitgebracht in de halter ook in het buitenland en hij heeft zowat alles gewonnen tot Grand Champion titels aan toe! Zijn vader is dus Zeek en zijn moeder is Hollywood Ellie Vez. http://nikkiindia.webs.com//photos/JJ-El-Zippo/sc005a9fcd.jpg

Ook heb ik JJ Winning Investment a.k.a Bo. Dit is een Golden Champagne Overo Paint Horse Ruin van 6 jaar oud. Helaas heb ik nog geen recente foto van hem alleen van het NK van 3 jaar geleden. Zijn vader is dus Zeek en zijn moeder is Emily Jingo. http://nikkiindia.webs.com/61827254.jpg

Bo heeft inmiddels gedekt en in 2010 is hier een prachtig Amber Champagne Overo Paint Horse hengstje uit gekomen. Zijn naam is Hot Like A Zippo a.k.a Baby. De moeder van deze knappert is Kustom Made Krymsun (uit One Hot Krymsun). Ook hem heb ik dit jaar meermalen geshowed en heeft ook alles gewonnen. http://nikkiindia.webs.com//photos/Hot-Like-A-Zippo/sc005a22bb.jpg

Alle Zeek nakomelingen zijn echt prachtig gebouwde paarden die het allemaal ver kunnen schoppen in de wedstrijd sport zowel nationaal als internationaal!

Voor meer foto's van deze knappe 'mannen' kan je kijken op http://www.nikkiindia.com

danger_tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:18

cowboyinneke schreef:
danger_tazz schreef:

Wij hebben een volle broer van jouw paardje!
Hij wordt dit jaar 5. Heb hem al een keer geshowd in halter en in hand trail en dit jaar ook onder het zadel
Leuk dat je ook gaat showen :)

Klopt ik heb je ook op me hyves haha we hadden al is gebabelt maar alles gaat ook goed met jullie zeek nakomeling ga je ook starten dit jaar je had al wat wedstrijdjes gereden toch

groetjes

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:56

O haha wereld is klein :+ western wereld dan!
Ja, alles gaat prima met hem, Lianda was afgelopen zondag nog tweede in de walk en jog met hem!

danger_tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:34

cowboyinneke schreef:
Ja, alles gaat prima met hem, Lianda was afgelopen zondag nog tweede in de walk en jog met hem!

Ja dat is zo western wereldje is nog niet zo heel groot. Maar gaaf hoor dat ie 2 de is geworden in de walk en jog. Ik ben met de mijne druk met halter aan het oefenen en zadelmak maken hij pakt het allemaal goed op. Kijkken hoe die het gaat doen als ik hem voor het eerst op wedstrijd ga halteren. *D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:39

cowboyinneke schreef:

+:)+ Wat een leuk bericht!!

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:59

Dankjewel! ;) We zaten een week op een roze wolk hihi :+
Geeft wel een fijn gevoel als je paardjes lekker lopen :D