site's gezocht van pre dekhengsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:15

onley schreef:
jus schreef:
Cascabel heeft een hele goede afstamming en ook aan moeders kant wat heel belangrijk is , ik zou het wel weten !!
Martinez Boloix geeft hele sterke paarden door staan ze om bekent.

heb je toevallig een site of link voor me :)

Ja de post boven mij :D

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 15:21

heb je toevallig een site of link voor me :)
Citaat:
Ja de post boven mij :D

ow duh ;( ik ben weer goed wakker :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:25

Dat staat een antwoord daarboven.

Cyrina

Re: site's gezocht van pre dekhengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:30

Volgens mij is jouw merrie Destinada of niet??

Mijn zus schreef het hier al, wij hebben ook een kleinschalige fokkerij met 2 dekhengsten www.yeguadajuntamente.nl

Taco-taco van ons heeft ook een Martinez Boloix moeder. het zijn idd heel sterke en heel werkwillige paarden! Ze zijn echter behoorlijk vurig, dit is wel iets om mee te nemen in je beslissing.

We hebben ook nog Cantaor WH welke beste beweger is geworden van de 12 jaar en oudere hengsten op de afgelopen keuring en hij had ook nog de bronzen medaille van de 12 jarige en oudere hengsten.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 12:09

Cyrina schreef:

Mijn zus schreef het hier al, wij hebben ook een kleinschalige fokkerij met 2 dekhengsten http://www.yeguadajuntamente.nl

Taco-taco van ons heeft ook een Martinez Boloix moeder. het zijn idd heel sterke en heel werkwillige paarden! Ze zijn echter behoorlijk vurig, dit is wel iets om mee te nemen in je beslissing.

We hebben ook nog Cantaor WH welke beste beweger is geworden van de 12 jaar en oudere hengsten op de afgelopen keuring en hij had ook nog de bronzen medaille van de 12 jarige en oudere hengsten.

Ze heet indd destinada ik had haar geloof ik het stamboom doorgestuurd via pb
kwa temprament moet ik indd even kijken ja
want ook mijn Merrie kan behoorlijk aanwezig zijn en blijft letterlijk lopen tot ze dood neervalt waar je ze uiteraard voor moet behoeden.

maar goed ik heb in ieder geval nog even tijd om me erin te verdiepen :)

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:01

Je had haar stamboom naar mij toe doorgestuurd ;)

Ik denk dat je gewoon eens moet gaan kijken bij de hengst(en) waar je eventueel interesse in hebt.
Daar heb je nu nog mooi de tijd voor, en dan kun je ze op je gemak eens in het echt bekijken en beoordelen en ook inschatten hoe ze zijn in de omgang en in het werk etc.
Wij vinden onze 2 Martinez Boloix hengsten in ieder geval goud waard qua karakter. Het is niet voor niets dat er een tweede van die bloedlijnen bij ons bij is gekomen (maar dan in een ander kleurtje ;) )

Iedereen zal je overigens goedbedoelde meningen en tips geven, maar het is uiteraard ook een heel persoonlijke keuze en het moet passen bij je merrie.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:20

onley schreef:
Cyrina schreef:

Mijn zus schreef het hier al, wij hebben ook een kleinschalige fokkerij met 2 dekhengsten http://www.yeguadajuntamente.nl

Ze heet indd destinada ik had haar geloof ik het stamboom doorgestuurd via pb
kwa temprament moet ik indd even kijken ja
want ook mijn Merrie kan behoorlijk aanwezig zijn en blijft letterlijk lopen tot ze dood neervalt waar je ze uiteraard voor moet behoeden.

maar goed ik heb in ieder geval nog even tijd om me erin te verdiepen :)

Nee, ik herkende haar gewoon.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 19:20

Aline schreef:
Je had haar stamboom naar mij toe doorgestuurd ;)

Ik denk dat je gewoon eens moet gaan kijken bij de hengst(en) waar je eventueel interesse in hebt.
Daar heb je nu nog mooi de tijd voor, en dan kun je ze op je gemak eens in het echt bekijken en beoordelen en ook inschatten hoe ze zijn in de omgang en in het werk etc.
Wij vinden onze 2 Martinez Boloix hengsten in ieder geval goud waard qua karakter. Het is niet voor niets dat er een tweede van die bloedlijnen bij ons bij is gekomen (maar dan in een ander kleurtje ;) )

Iedereen zal je overigens goedbedoelde meningen en tips geven, maar het is uiteraard ook een heel persoonlijke keuze en het moet passen bij je merrie.

Ja dat klopt ik ga zeer zeker eens kijken naar hengsten die ik heb gezien
ook om ze in het echt te zien kwa karkater en gangen is altijd beter als van een foto af.

Citaat:
Nee, ik herkende haar gewoon

Waarvan als ik vragen mag?
ben uiteraard nieuwsgierig nu :o