Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Rick schreef:Citaat:Ik ben ook in Dronten wezen kijken en daar was het beter te volgen, daar kregen ze al heel makkelijk 70 punten voor het springen.
Vind ik ook weinig positiefs aan, als ik ga kijken naar een stamboekkeuring, Esbeek, Nistelrode, ben ik dit jaar geweest , dan geven ze wat mij betreft veel te veel 70 punten. Een goed springpaard blijft een speld in een hooiberg.
valori"]
[quote="_Rick schreef:Citaat:Ik ben ook in Dronten wezen kijken en daar was het beter te volgen, daar kregen ze al heel makkelijk 70 punten voor het springen.
Vind ik ook weinig positiefs aan, als ik ga kijken naar een stamboekkeuring, Esbeek, Nistelrode, ben ik dit jaar geweest , dan geven ze wat mij betreft veel te veel 70 punten. Een goed springpaard blijft een speld in een hooiberg.
CGJ12 schreef:Jou merrie was toch opgenomen in Overijssel Jen?
Ben je er al uit hoe het met dat voorlopig keurschap van je merrie zit?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd......
CGJ
CGJ12 schreef:Dacht ik al.
Dan nog ff Prokken?
Moet je het meteen ook goed doen.......
Samsam"]
[quote="MissHIS schreef:Laatst was ik bij Wieberdink, en daar waren ook een paar paarden met belachelijk hoge scores op de keuring (gaf ze zelf ook toe).