wow dat lijkt me cool als het iets in de buurt van rotterdam is dan kijk ik of ik ergens een trailer vandaan kan plukken. de herfst vakantie is zeker ook niet overal in NL gelijk?
Ik gooi het maar op tafel: Schoorl(in noord holland) daar heb je een erg mooi bos aan het strand.... Kan je erg leuk rijden ! Castricum is ook mooi... Ben alleen bang dat dit niet erg centraal licht.
Noordwijk is 2 uur.. maar misschien is mijn vader zo gek om me te brengen. Moet het wel een gunstige datum zijn natuurlijk.
Usha2
Geplaatst: 07-10-10 12:00
Lijkt me ook erg leuk om mee te gaan! Enkel moet het idd geen uren rijden zijn....En das miss wel een nadeel omdat iedereen over woont Noordwijk is wel een optie, al aan een datum gedacht? Als jullie meer weten zal ik het ook op FW EN FF vragen of er meer mee willen.
lijkt me erg leuk om mee te gaan , maar ben afhankelijk van mijn vader. Ik woon in rotterdam en mijn vader heeft vast geen zin om ontzettend ver te rijden.
groetjes
Verafjord
Geplaatst: 10-10-10 00:09
als het een keer in het weekend is en te doen qua afstand (vanaf regio Rotterdam), dan kan ik ook wel samen met mijn bijrijdster, komen we met 2 fjorden
fienaaa
Geplaatst: 10-10-10 11:52
Ik zet hier wat datums neer, voor de komende vakantie en het weekeind erna. Ik weet niet hoe jullie daarmee zitten enz... Zet je naam erbij als je kan, en dan kopieren maar... (eventuele andere datums toevoegen!)