Weten we niet, hij is niet kreupel maar wel echt onzuiver. We proberen nu te beslissen wie we er naar gaan laten kijken en dan hopen dat die wat zien of vinden.
Zit wel even te twijfelen als het weer zulk weer wordt als vorig jaar...het is wel ruim een uur rijden voor ons. Toen begon het op 18 december te sneeuwen en 18 februari is het opgehouden geloof ik.
O ja, daar zit je wel weer mee! Voor ons is het ook zoiets. Paarden staan in Doezum.. Maar goed, je weet natuurlijk nooit wat voor weer het wordt & wanneer. Daar ga ik het niet om laten iig.
Vorig jaar ben ik er ook heen geweest (geen haflingerwedstijd) toen het steeds zo sneeuwde, maar wij reden door duitsland en die wegen waren brandschoon..
ben aan het helpen in vlagtwedde dus zie jullie (die zich opgegeven hebben) dan daar wel. groetjes
Kaisa
Geplaatst: 05-12-10 16:48
Heeft iemand een link naar een site met meer informatie over deze competitie of kan mij meer informatie sturen? Het is jammer dat ik hier nu pas achter kom, anders had ik naar de afgelopen 2 wedstrijden ook gekomen om foto's te maken